بی مقدمه

نمی شود با مقدمه شروع کرد . اصلآ مقدمه هم لازم نیست . آخر کداممان می دانیم از کی و کجا شروع شد ؟

راستی در دل شما هم بوده ؟ فهمیدید از کی شروع شده ؟ نه ! مطمئنم که شما رو هم غافلگیر کرده .

با ید خیلی مواظبش بود . هر وقت بخواد می یاد و همه چیز رو به هم میریزه .

گاهی بدون بهانه میره و گاهی هم با هزار بهانه باقی می مونه . می گن بستگی به آدمش داره .

ولی نه مگه فقط آدما عاشق میشن ؟

نظرات 6 + ارسال نظر
مریم دوشنبه 24 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 10:52 ب.ظ http://b4u.blogsky.com

نه فکر کنم پرنده ها و آهوها و مرغای دریایی و ...هم عاشق بشن

م.م.ا سه‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 09:17 ق.ظ

من هم مثل مریم فکر میکنم.آخر نفهمیدم منظورت از این حرفها چیست. ولی اگر خودت فهمیدی حتما به من بگو.

برای م.م.ا سه‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 10:16 ق.ظ

من که فکر نمیکنم برای نوشتن باید منظور خاصی داشت . چرا باید همیشه دنبال یه دلیل باشیم ؟؟؟؟؟؟

آرش سه‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 09:37 ب.ظ

آخ قربونت بشم هادی زدی تو خال
عاشق شدن چه آسون عاشق موندن چه دشوار
الان تو این زمونه عشق دیگه بچه بازی شده

سطاطائیل چهارشنبه 26 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 02:53 ب.ظ

سلام به همتون . ممنون از اینکه نظر دادید .
شاید اون جمله اخرم به نظره بعضی ها مسخره بیاد .
ولی در حقیقت اون جمله به نو عی تاکید خاص روی اینه که عشق فقط متعلق به انسان هست
سر نشتر عشق بر رگ روح زدند یک قطره از ان چکید و نامش دل شد

خروس لاری پنج‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 05:10 ب.ظ

یه چیزی رو میدونین؟
از نظر فلاسفه عشق تپه ایه که کره خر عاشق از اون بالا میره و خر پایین میاد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد