سلام . یک سر به این بلاگ بزنید . متن جالبی درباره هفت سین توش هست .

 

متن زیر خوانندش منصوره . با اینکه آهنگش جلفه از نظرم ، ولی خوشم می یاد از این آهنگش.

 

دیوونه دیوونه

دیوونه شو دیوونه

 

دنیا با قیل و قالش

غصه رو بی خیالش ...

 

دیوونه رو نگاه کن

ببین چه خوبه حالش

 

تو این دو روزه دنیا

دل رو بزن به دریا

 

بزن به سیم آخر

دیوونه شو مثل ما

 

دیوونه غم نداره

هیچ چیزی کم نداره

 

حرفش و قلبش یکیه

دیوونه شو کی به کیه ...

 

دیوونه دیوونه

دیوونه شو دیوونه

 

بیا برقص به سازم

ببین چه عاشقونست

 

برقص به زیر بارون

بزار بگند دیوونست

 

تو این دو روز دنیا

دل رو بزن به دریا

 

بزن به سیم آخر

دیوونه شو مثل ما

 

دیوونه دیوونه

دیوونه شو دیوونه

 

شیشه غم رو بشکن

بگو که غم نداری ...

 

به روی دنیا بخند

هیچ چیزی کم نداری

 

تو این دو روزه دنیا

دل رو بزن به دریا

 

بزن به سیم آخر

دیوونه شو مثل ما

گفتی بمون با من بمون

 گفتم می مونم

گفتی با دلتنگی بخون

 گفتم می خووووووووووونم

گفتم که مست و عاشقم دیوونه تو

هر شب خرابم گوشه میخونه تو

گفتی ببندم عهد و با یاد تو بستم

تاج غرووووورم و به زیر پات شکستم

گفتی که باید عاشق و دیوونه باشم

چون ساغی هر شب می کش می خونه باشم

گفتی که باید خاطرم شرط تو باشه

راه خیال بسته ام فتح تو باشه

گفتی که بر  یاس تنت پیرهن بدوزم

چون شاپرک باشم که از ترست بسوزم

گفتی که دستم و بگیر گفتم می گیرم

گفتی که از عشقم بمیر

گفتم می میرمممممم

گفتم و گریه کردم و پای تو ساختم

این دل سر به راه و آسون به تو باختم

گفتی بمون با من بمون

گفتم می مووووووووونم

گفتی با دلتنگیم بخون

گفتم می خونمممممم

چراااا با این که می دونم خطا کرده

هنوز دلگرم امیدم که برگرده

چراااا با این که می دونم خطا کرده

هنوز دلگرم امیدم که برگرده

گفتم و گریه کردم و پای تو ساختم

این دل سر به راه و آسون به تو باختم

گفتی بمون با من بمون

گفتم می مونم

گفتی با دلتنگیم بخون

گفتم می خونم

بازگشت به خانه

بازگشت به خانه

باز آآآ باز آآآ هر آنچه هستی باز آآآ  گر کافر و گبر و بت پرستی باز آآآ

 

 

مجددا سلام . امممممم . راستش خواستم بگم که نتونستم از بلاگم دست بکشم و بی خیالش بشم . کلی هم کلنجار رفتم با خودم که بزارمش کنار ولی دیدم نشد که نشد . اممممم . راستش باید بگم شرمنده روی گلتونم ولی بازم از این به بعد لینکش واستون فرستاده می شه . دیگه اینکه دلم واسه همتون تنگ شده . یک چیزی رو بگم اونم اینه که زندگی همیشه به کامتون باشه . خدا به دادتون برسه . فعلا همین . بعد چون می خواستم که اومدنم با یک اهنگ همراه باشه این شعر رو هم واستون می نویسمش .

 

شاخه ای تکیده ، گل ارکیده ، با چشمهای خسته ، لب های بسته ، غم توی چشم هاش ، آروم نشسته ، شکوفه شادیش ، از هم گسسته .

آشنای درده ، خورشیدش سرده ، تو قلب سردش ، غم لونه کرده ، مهتاب عمرش رفت پشت پرده ، هر ماهه سالش ، پاییزه سرده .

 

دستای ظریفش ، تو دست مادر . پیکر نحیفش ، چون گل پرپر ، از محنت و درد ، آرو م نداره .

سایه سیاهی ، رو بخت شومش ، ارکیده تنهاست ، زیره حجومش ، طوفان درد پایون نداره .

 

دست من و تو ، می تونه با هم ، قصری بسازه ، با رنگ شبنم .

 شکوفه ای که ، غمگین و سرده،  گل ارکیدست نمییییییییره کم کم .

 

بیا نزاریم ، گل ارکیده ، گلی که چهرش ، پاک و سپیده . که توی پاییز ، شاخه ای بیده ، بهار ندیده ، بمییییییره کم کم .

 

دستای ظریفش ، تو دست مادر . پیکر نحیفش ، چون گل پرپر ، از محنت و درد ، آرو م نداره .

سایه سیاهی ، رو بخت شومش ، ارکیده تنهاست ، زیره حجومش ، طوفان درد پایون نداره .