به نام یکتا مهندس هستی

 

امروز هم شروع شد . امروز می خوام یک کم راجع به بلاگ هایی که می خونمشون حرف بزنم . اول از همه بلاگ خودمه . اصلا راه نداره که هر روز یک سری بهش نزنم . آخه دلم براش تنگ می شه . بعد هم فی الفور یک سری به بلاگ  نیروی کیهانی   دوست خوبم می زنم . بلاگ جالبی داره و توش همیشه مطالبه آموزنده و مفید هست . وقتی هم که از خودش می نویسه خیلی لذت می برم . مخصوصا از او ن نوشته های گنگش .

حیف که بهم اجازه نمی ده که بهش لینک بدم .  

ولی گل سر سبد بلاگ ها مطمئنا بلاگ زنگوله هست . نویسندش یکی از دوست های خوبم هست . دست به قلمش فوق العادست . مخصوصا با اون سبک نوشته هاش که شبیه دوران قدیمه . خیلی باحال می نویسه . تا حالا رو دستش کسی رو ندیدم . آدرس بلاگش رو هم تو لینک هام با همین عنوان می شه دید .

خب حالا نوبت بلاگ این فسقلی می رسه که بلاگش شبیه ژاپنی هاست . لینک دونیش هم که خیلی با مزه و قشنگه . به اون هم لینک دادم به اسم فسقل آباد . دیدن بلاگش خالی از لطف نیست . حتما یه سر برید و ببینیدش .

جدیدا یک بلاگره دیگه هم پیدا شده اسم بلاگش منگوله هست . بلاگ اونم قشنگه . نمی دونم چرا فکر می کنم که این بلاگم مال همون حامد ، دوست من ، صاحب بلاگ زنگولست  . آخه این حامد خرده شیشه زیاد داره .   :pبه اونم به زودی لینک می دم . مخصوصا که جنگ و دعوای بین این دو نفر خیلی خنده دار و با مزست .

یک بلاگه دیگه هم هست که بهش سر می زنم چون بلاگه زیبایی هست . با اسم سکوت . حتما باید خوندش و به آهنگش گوش داد .

بعد از اینا می رم سراغ بلاگ های اصلان ، کوچ ماه ، الهام و پسره خوب .

اینا هم بلاگ های جالبی هستند .

خب اینم از دنیای وبلاگی من . راستی به بلاگ جدیده خودم هم سر می زنم . آدرسش اینه www.fesghel-kocholo.persianblog.com   می خوام یک تحولی تو این بلاگ به وجود بیارم . به زودی شاهده یک انفجار توش خواهید بود . می گی نه نگاه کن !!! JJJJJJJJ

دلم هوس یک کم چرت و پرت گویی محض رو کرده . اصلا هم برام مهم نیست چی می گم . می خوام چرت و پرت بگم  .

می گی مخش معیوبه ! یا مرتیکه بیکار ببین چی یا می گه !

برام اصلا مهم نیست !! بزار هر کی هر چی می خواد بگه . می خوام همین طوری حرف بزنم . اصلا هم قصد ندارم چیزی رو برسونم یا درس اخلاق بدم مثل همیشه .

خب  چی کار کنم . منم خل می شم دیگه . همچین چیزه عجیب و غریبی نیست .  دلت می خواد بخواد نمی خواد هم نخواد اصلا برام مهم نیست . یک کم راحتی تو حرف زدن هم بد نیست ها ! هاها کلی دارم ذوق می کنم این طوری حرف می زنم .

اصلا چرا باید همیشه حرفی برا گفتن داشته باشم . این بار حرفی ندارم . فقط به سرم زده بنویسم . پس ای ول به خودم . ببین چه قدر خودم رو هم تحویل می گیرم . ما اینیم دیگه .

جدیدا یک بلاگی زدم که پرشینی هست . اصلا هم مطالبش با این جا یکی نیست . هیچ ربطی هم ندارند با هم . اسمش رو هم گذاشتم فسقل، کوچولو .

آدرسش هم اینه www.fesghel-kocholo.persianblog.com

دوست داری بخون نداری هم نخون . چی کارت کنم اصلا . زورکه نیست .

هاها چه حالی می ده !!! اصلا کلی فاز داره بعضی وقت ها این طوری حرف بزنی ! کلی باحاله . ضد حاله محض باشی .

یک عاقل فرزانه ای می گفت تشکر از خدا باعث افزایش روزی می شه . خب گفته دیگه . چی کارش کنم . حتما می شه دیگه . بحثی نداریم اصلا . دعوا هم که نداریم . اینم گفتم که بدونید . می خوای ازش درس بگیر می خوای نگیر . میل خودته . از ما گفتن بود .

آقا اصلا این همه حرف زدم که چی بشه . راستی چرا گفتم آقا . خب خانم !! چه فرقی داره حالا انگاری !؟ آقا یا خانم ؟ مهم اینه که شعور داشته باشه !! بدون داشتن شعور کافی همون بهتر که بهمون بگند حیوون . آدمی که شعور نداشته باشه اصلا غلط می کنه اسم ادم رو رو خودش می زاره .

شاید بگی این اراجیف دیگه چیه ؟ این چه مر گش شده ؟ باز چی شده که داره اینا رو می گه ؟ دوباره کجا قاطی کرده یا اینکه از چی دلش گرفته ؟

ولی اصلا بحث این حرفا نیست . گفتم که . امروز همین طوری فقط می خوام حرف بزنم . اصلا به کسی چه مر بوط ؟ بلاگه خودمه صاحب اختیارشم . دوست دارم الکی پرش کنم . ببینم کسی حرفی داره ؟

ولی نه ! اونایی که سر زدند قدمشون روی چشم . کلی دستشون هم درد نکنه . انصافا کلی خوشحالم کردند . تازه خوشحال تر هم میشم که وقتی می یاند نظر بدند و برند . تماشا چیه صرف نباشند .

اصلا کی می خوایم به خودمون بقبولونیم که بابا ما هم وجود داریم . و صاحب نظریم و نظرمون ارزش گفتن رو داره .

 

دیگه این که دلم تنگ شده . یک کم هم روحیم به هم ریخته . یعنی به هم که نریخته . اصلا داغون شده . شایدم نابود شده . آخه تقصیره منم نیست ها . تقصیره اونایی هست که ... اصلا تقصیره هیچ کس نیست و تقصیره خودمه ... تقصیره سادگیه خودمه ...! نه آخه من که ساده نیستم . خودم گرگ بارون دیدم ... پس مشکل از جای دیگست . مشکل از این دل صاب مردست !!؟؟؟ چی گفتم . هاهاها .

 یک زمانی بود که عاشق بودم . بعد عشقم .. بعد خودم ... بعد دوستانم ...

شاید نفهمی . حق هم داری خودم هم نمی فهمم چی می گم . ولی خب حالا ...

بعد یک هو یک انقلاب شد . صاحب یک خواهره به چه دسته گلی شدم ! بعد کمکم کرد تا روز به روز بهتر شدم . بعد یک اتفاقی افتاد که خواهرم یک کم از من دور شد . ولی بعد دوباره با هم خوب شدیم . الانم خیلی خوبیم من الان بال دارم ... شایدم وسط وسط آسمونم ... بعد داداشیم ... کلی خوشحال شدم ... الانم کلی ناراحت می شم ... ولی اشکال نداره ، داداشم خوشحال باشه منم خوشحالم ... اون ناراحت  نشه ، ناراحتی من ارزش نداره ... خواهرم کجایی؟

راستی ایسترن هالیدی یتون تموم شده انگاری !!

بعد شم که من خوشبختم . حالا چراش بماند برا وقتی که خوشبخت تر شدم ... چه بی مزه ..

نه حسه داستان نوشتن رو دارم نه حس فکر کردن نه حس پند دادن . فقط حس حرف زدن رو دارم . می خام حرف یزنم . خب حالا که همدم ندارم با بلاگم حرف می زنم . اون همدمه خوبی یه برا من . آخه همیشه جوابم رو می ده              

-%%   . بعدشم جدیدا هم که من رو دوست نداره ... اخه دیگه جوابم رو یک چند وقته که نمی ده ... نمی دونم چرا آهنگ بلاگم صداش در نمی یاد ؟ این دیگه چه وضعیه ؟!!!!!؟

خب من دلتنگم . خوشحالم . شادم . غمگینم . فعالم . بیدارم . نیمه هشیارم ولی باهوشم . کمی هم احمق به احتماله زیاد . آخه فقط یک احمق این اراجیف رو می تونه بنویسه . وقت آدم که بخواد الکی حرومش کنه این یکی از بهترین راه هاشه . باور نداری امتحان کن ....

راستی یک بلاگی هم هست که جدیدا بهش سر می زنم اونم قشنگه . بهشم لینک دادم تا بقیه هم بخونند . آدرسش هم اینه . www.sb7.persianblog.com

من بهش می گم فسقل آباد . حالا چراش بماند ... ولی بلاگه خوشگل موشگلی یه .. تازه قشنگم نویسندش می نویسه ... تازه یک لینکدونیه باحال هم داره .. از اون هم جالب تر اینکه به من هم لینک داده ... راستی نمی خوای به من لینک بدی ؟؟؟؟؟  همیشه هم اینقدر چرت و پرت نمی نویسم !! الان می خوام دق و دلیم خالی بشه که این چیزا رو می نویسم . زیاد به دل نگیر . آخه چند وقته که هم صحبتم . دوستم . خواهرم . عزیزم و .... رو ندیدم که باهاش حرف بزنم . برا همینم دلم تنگ شده ... خب منم این طوری هستم ...

تا احمق نباشه که عاقل نمود پیدا نمیکنه . منم اون احمقه هستم ..

راستی خوبه آدم مامانه عاقل و باایمان داشته باشه . باید قدرش رو دونست .

راستی یسع پیغمبر رو می شناسی !!؟؟؟ آره یسع . اشتباه تایپ نکردم .

چیزه خاصی نیست فقط می خواستم بدونم می شناسی یا نه . همین فقط .

اسم بلاگ من سطاطائیل هیت که اسم فرشته عذاب الهی یه . خواستم برا اونایی که نمی دونند بگم تا بدونند . حالا نمی خواد زیاد به یسع پیغمبر فکر کنی . یوشع رو چی می شناسی ؟ اصلا چند تا پیغمبر رو می شناسی ؟ راستی اسم چند تا پیغمبرت رو می دونی ؟ بی خیال .........

 

امشب گفتم می خوام چرت و پرت بگم پس چند تا بیت مسخره گفتن هم اشکال نداره .

استخاره کردم امشب تا بگیرم زن دوباره ، آیه های توبه آمد در جواب استخاره ، زن ذلیل عالم من ، از تباره آدمم من .

استخاره کردم امشب تا بگیرم زن سه باره ، اخه بوده خوب و شیرین اون دوبارش ، آی باحاله ...

چی چی گفتم . اینا رو باید با آهنگ مخصوصش بخونی .

 

اخ که چقدر این چند وقت دلم یک هم صحبت می خواست ولی کو هم صحبت ؟ اصلا هادی به فراموشی سپرده بشه بهتره . چون هر روز باعث دلتنگی می شه . یا اینکه دلش تنگ می شه . ولی خب اونم آدمه دیگه .

یک امشب رو هم وقت داره هر چی می خواد بگه . دیگه همچین شبی تکرار نمی شه . آخه هادی هادی حرفاش رو نه با زبونش می زنه نه با مغزش . چون هادی اصلا مغز نداره فقط دل داره . دلی پر از محبت ... و پر از درد ... و پر از عشق ... و پر از احساس ... و لبریز از .... و ....

اما هادی یه بیچاره .... هادی آقلیدی گددی ....

خوب به نظرت چند نفر پیدا می شند که این متن رو بخونند و در بارش نظر بدند ؟ من می گم فقط یکی هست که بخونه و می تونه بیش از یکی باشه که نظر بده ... ولی یکی هست ... یعنی هست ؟ حتما هست ... مطمئنم ... می گی نه !! حاظرم شرط ببندم ...

امروز روز عجیب ، مفتضح و بی معنایی بود .

 

                                            Power Of God    


به سراغ من اگر می آیید

    به گمانم ، نتوانید بیابید مرا

                         پشت هیچستانم

                              بلکه هم دفتر او !!

 

پشت هیچستان جاییست

      که به آن دفتر دکتر گویند !!

                   پشت درها همه قفل  !!؟؟

                                  چهره ای بستانکار !!

 

 گو این دکتر ما

        نتواند بپذیرد تو را

                        در بر خویش .

 

  روی درها هم ،

       نقش اعلامیه ها است که صبح

                               بر رخش می کوبند

                                       بلکه هم بر دل ما !!!

 

که مبادا بشوی تو بی وقت

             بر سر دکتر این قصه ما

                                   مثل آوار خراب .

 

و بروکراسی او

                که نگو ! !

 

می برد خواب ز چشم تو و لیک ;

              تو مپنداری که چه لذت دارد ;

                         قدرت و پول و منال  !!!

 

                                

                                                                      اوست مارکوس

سنگ کلیه

سنگ کوچولوی کوچولوی من ، چند وقته که داره بازیم می ده . هی این ور و اون ورم می کنه . بالا و پایینم میکنه . بی انصاف خیلی زور داره . آخه یک سنگ 4 یا 5 میلی متری و این همه زور ؟

راستی ! می دونی من برای تک تکه سنگ هام اسم گذاشتم ؟

اسم اولی ساناز بود !! آخه خیلی ناز بود . کلی خوشگل بود .

اسم یکیشون خال خالی بود !! آخه طفلکی کلی سوراخ سوراخ شده بود . دلم براش سوخت .

اسم آخری هم چنگیز بود !!؟؟ چون کلی خون به پا کرد تا روزه مرگش .

فکر کنم اسم این یکی رو هم بزارم تیئاس . آخه داره جونم رو به آتیش می کشه . ( تیئاس معشوقه اسکندر بود که در حال مستی تخت جمشید رو با نزدیک کردن یک مشعل به پرده هاش به آتیش کشوند )

چنگیز سپاه قدرتمندی داشت . مجبور شدم از نیروهای خارجی برای شکست دادنش استفاده کنم . با یک نیرنگ سپاهش رو از هم پاشوندم . بین سپاهش تفرقه به وجود آوردم و تکه تکش کردم . اون وقت تونستم راحت تر از پسش بر بیام .

پس چی خیال کردی !! داداشت رو هنوز نشناختی ها !! من شیطون رو هم درس می دم J . سنگ شکن کردم خفن ... ولی خب اونم خوب ما رو به خاک و خون کشید ... L

حالا موندم با این تیئاس شیطون چی کار کنم ؟... ول کنه ما که نیست ... راه به راه می یاد میگه منم هستم ... منم بازی ... بابا یکی نیست بهش بگه دختر کوچولو بابا بزرگت رو راه ندادیم حالا تو اومدی این جا بگی باقالی به چند من ؟

رات رو بکش برو دیگه ... عجب گیری کردیما ... آااااااااخ L

خدا بگم چی کارت کنه دختر ... که با نیم وجب قدت این همه ورجه وورجه می کنی ... دٍ  برو دیگه ... بچه پر رووو .  

می دونی ! زندگی یک قماره بزرگه .اما رو هیچ چیزش نمی تونی شرط ببندی . نه رو دوستی هاش نه روی عشق هاش و نه روی دشمنی هاش . همش زود گذر و غیر قابل اعتماده . همیشه در حال ریسک کردن هستی . و بعضی اوقات تو رو ی همه زندگیت شرط می بندی و می بازی و بر عکس بعضی وقت ها هم در عین نا امیدی بهترین شانس ها بهت رو می کنه و می شی یک برنده بزرگ .

می دونی کی یک قمار باز می تونه برنده بشه ؟ وقتی که از ریسک کردن نترسه ولی در عین حال منطقی فکر کنه . اونایی همه زندگیشون رو باختند که قمار کورشون می کنه و دیگه فکر نمی کنند .

ریسک باید منطقی باشه اما بدون ترس . وقتی اقدام به ریسک می کنی ، ترس رو کنار بگذار . ترس با خودش شکست می یاره .

می دونی قمار باز ها فقط به شانسشون اعتماد می کنند . همین و بس .

ولی من به شاس اعتقاد ندارم . آدم باید خودش زندگیش رو بسازه اونم از روی شناخت .

یک چند وقتی بود که این قدر کار داشتم وقت برای فکر کردن و نوشتن پیدا نمی کردم . اما الان چند دقیقه تنها شدم و می نویسم .

نمی دونم طبیعتم شاده یا اینکه زود غم ها رو فراموش می کنم چون همش سر حال هستم . پس ای ول به خودم .

امسال به خودم چند تا قول کوچولو دادم . کوچولوی گوچولوی کوچولو . قول دادم آدم ها رو بیشتر از قبل دوست داشته باشم . قول دادم کمتر با دیگران کل کل کنم . J . مخصوصا سر رشته ها شون . :p   .

قول دادم بیشتر از قبل راست بگم و کمتر از قبل دروغ بگم . حتی اگه مجبور باشم .

راستی کن که راستان رستند    راستان در جهان قوی دستند

قول دادم که روابطم رو متعادل بکنم . نوع بر خوردهام رو بهبود ببخشم  و بشم مثل آدمای عادی با برخوردهای روزمره و تکراری .

شاید عجیب و غریب باشه ولی از این که هر روز شاهد برخوردهای صمیمانه و عدوانه باشم خسته شدم .

چه اشکالی داره منم بشم مثل این همه آدم فراموش شدنی و تکراری . با برخوردهای خالی از احساس و عاطفه .