ما که هستیم ؟ عجب بی پا و دستیم ...

همه عاشق کش و دشمن پرستیم . به رغم دوست با دشمن نشستیم ...

ما که هستیم ؟؟ عجب بی پا و دستیم ...

 

از من دلگیر نباش ... من همون آدم قدیمی هستم .

سانسور

سسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

شششششششششش

گفتند خود سانسوری کن . خب می کنم .

چون هر چیزی رو گفتند ننویس توی بلاگت .

خب راست میگند

آدم نباید به خاطر خودش دیگران رو ناراحت کنه .

یاد بگیریم که تنها واسه خودمون زندگی نمی کنیم .

واسه بهترین بهترین دوست


دلم قده یک دنیا گرفته . آخه چی شده ؟ چرا یک هویی این طوری شدی ؟؟ حالا هی بیا داد بزن که داری گیر می دیا . ولی قده یک دنیا دلم گرفته . اینم سومین هفته که ازت خبری نیست دوست خوبم .

 

یک دوست واقعی اونی هستش که وقتی میاد

که تموم دنیا از پیشت رفتن.

 

دوستی واقعی مثل سلامتی هست

ارزش اون رو معمولا تا وقتی که از دستش بدیم نمی دونیم.

 

دوستان، روش خدا برای محافظت از ما هستن.


دوستی یعنی یک روح در دو بدن

 

من به تو تکیه می کنم و تو به من

و اونوقت همه چیزمون مرتبه.

  

پدرم همیشه بهم می گه موقع مردن ،

اگر پنج تا دوست واقعی داشته باشی ،

اونوقت هست که زندگی بزرگی داشتی 


یک دوست واقعی رو دو دستی بچسب.


بیبیل

سلام بیبیل

دلم برات تنگ شده با وجود اینکه می دونم جایی نرفتی 

نمی دونم چرا اینطوری شدی 

ولی امیدوارم زودی بیای بیرون از حست