گفتی که دل تنگی نکن ... آخ مگه میشه نازنین ؟؟؟

من سر حالم . یعنی این طوری می گند .


دوست داشتن گناه نیست ...


باید که جمله جان شوی ... تا لایق جانان شوی ...
چون سوی مستان می روی ... مستانه رو !! مستانه رو !!

امممممممممممممممم .
سلام گلم .
دلم سکوت  و گریه میخواد . همشم به خاطره تو هست .
دیگه دیر به دیر می یای اینجا و سرسری می خونی و می ری . تو از اولش اینجا بودی . الان ها یک خط در میون می یای . واسه همینه دست و دلم به نوشتن نمی ره .
 به قول یارو گفتنی : با ما به از این باش که با خلق جهانی .
نوشتن حس و حال می خواد . وقتی نیستی ... حس و حالی هم نیست .
ممنونم به خاطره همه تشویقاتت . به خاطره همه چیز . 
دوری سخته . ولی می دونی چی سخت ترش می کنه ... ؟؟؟

خب . امممم . نمیتونم بگم چه حسی دارم ... گوش نا محرم زیاده .
....................................................................................................................

سلام دوستم .
بشدت تمام حالم گرفته و بده . حد و حصر نداره . ولی بازم طبق عادت معمول شاد سیر می کنم .

آره . منم دارم داغون می شم . دارم از داخل می ترکم . ولی یک لبخند همه چیز رو پاک می کنه . ...
 به دلم یاد دادم این قدر گنده بشه که تو وسعتش غرق بشه . ولی نمیدونم چرا خودم توش غرق شدم .
 می دونم دارم چرت و پرت می گم . آدم که حالش رو به راه نباشه اراجیف پشت هم بند می کنه می گه . فکر نکن روش . البته اگه فکر می کنی . 

 خستم . روحم خستست . مغزم خستست . داری اذیتم می کنی . به شدت .
غصه دارم . خیلی زیاد . نمی شه گفتشون . قدیم تر ها کسانی بودند که می تونستم درد دلم و بهشون بگم . ولی یا دیگه نیستند یا غیبشون زده یا ناراحت می شند بشنوند یا باور نمی کنند حرف هام رو . یا ازم فاصله می گیرند .
چقدر حرف نزده انباشته شده اینجا ... همین جا ... رو دلم .
منم به خدا آدمم . طاقتم یک حدی داره . دلم یک حدی غم و غصه رو می تونه تحمل کنه . سنگم بود خرد می شد .

هادی ... خسته ... هادی ... تنها ... هادی آغلادی گددی .





 دل خوش سیری چند ؟؟؟؟؟

سلام .

هی می گما نبینید این چند روزه هی الکی می یام اینجا آپ می کنم و می رم .

اصلا حالشو می برم به کسی هم مربوط نیست . ( به جز تو و تو و تو و ... )

آهان . می گما . خوبی ؟ خوشی ؟ اگه هستی که خدا رو شکر.  نیستی هم چی کارت کنم ؟؟ می خواستی باشی .

 

اممممم . ممنونم.

 هی تو . آره تو . خودت رو می گم . خود خودت . با تو ام . جدیدا می پیچونی ها . حالا من هیچی نمی گم . در دیزی بازه حیای گربه کجا رفته . کمتر بپیچون منو . خب ؟ من که خودم می دونم می دونم . خودم می دونم . ( زبون – چشمک ) کی ؟؟ یا چی ؟؟ نداره . مهم اصل مطلب هست که آخه چرا ؟؟ بگو دیگه . اصلا درسته ؟؟ نه که درست نیست . اههه اصلا چه معنی داره ؟ این طوری کنی منم همین طوری می کنم ها . می گند کوه به کوه نمیرسه آدم به آدم ( تا دلت بخواد ) می رسه . ( شیطونک ) . خود دانی ... خجالت نداره که ... حرف دلته ... کمتر غریبی بکن . باشه ؟ ما که غریبه نبودیم ... ( لبخند )

 

هی بچه فضول . به تو چه که فضولی می کنی بفهمی با کی بودم . با اونی که بودم خودش فهمید .

 

راستی .با تو ام . با خودت . با خود خودت .  نبینم دیگه از دستم دلخور شی ها . هر وقتم دلخور شدی بیا مثل این دفعه به خودم بگو . الکی تو دلت نریز . تازه بقیه رو به آتیش من نسوزون . اگه من یک گناهی کردم که دیگران نبایند تاوانش رو بپردازند . زندگی رو همیشه واسه خودت آسون بگیر . تا راحت زندگی کنی .

 

آهان داشتم می گفتم که ... دارم می رم سفر . 3 تا پیشنهاد شده . اولیش شیراز هست 4 روز از 15 هم تا 18 هم . بعدیش اصفهان از 15 تا 18 هم . بعدیش مشهد شمال تهران از 16 تا 18 . نمی دونم چرا همه برنامه ها باید تو یک زمان بیافتند . خودم با آخریش موافقم . بستگی به نظر خانواده داره .

 

دیگه اینکه برای همتون آرزوی سلامتی و موفقیت دارم . برید خوش باشید . دیگه دعاتون کردم از شادی برید بترکید . ( زبون )

 

 

 

 

بازم من

به نام خدا

 

هییییییییییییییییی . من زندم .

سلام . چطوری ؟ خوبی ؟

من یکی که بد نیستم . یعنی خوبم . تو رو نمی دونم . خوب باش دیگه !

خب من 15 روز بنایی  داشتم تو خونمون نبودم تو نت . کامپیوتر رو بسته بندی کرده بودم . هیچ پی ام ای هم نداشتم . از الان گفته باشم .

حالا اومدم . هر کی هم چشم دیدنم رو نداره به درک اسفل السافلین . تا کور شود هر آنکه نتواند دید ( چشمک )

 

آهان راستی . آبجی تولدت مبارک هوارتا .

آهان بازم راستی . تولد تو هم مبارک هوارتا .

 

تولد خودم هم چندی پیش بود . تولدم مبارک شونصد تا .

 

امید وارم با یک سال بزرگتر شدنمون یک سال به بهشت نزدیک بشیم . وگرنه نزدیک شدن به جهنم تبریک نداره .

و اما این چند وقته 2 روز مسافرت رفتم تبریز . جای همگیتون خالی . حالش رو بردم .

اما الحق و الانصاف که ...

( جای خالی رو با هر چی خواستید می تونید پر کنید )

 

فردا امتحان دارم هیچی هم بلد نیستم . دوست داشتید دعا کنید . ولی فکر نکنم دیگه از دعاتون هم کاری بر بیاد .

آخه می گند به دعای گربه سیاه بارون نمی باره ( چشمک )

 

هیییییی . من نبودم کلی اینجا صفا کردید ها . آخه با بودن من که به کسی خوش نمی گذره .

 

راستی ... اممم ... (اصلا نمی گم تا چشمتون در بیاد )

 

فعلا خداحافظ .