الان دیگه زندگیم با زندون هیچ فرقی نداره . خونم برام شده زندون . دیوار هاش برام مثل میله های زندون می مونه . خونه خودم زندونه و خونه اون شکنجه گاه . همیشه با دیدن جاهایی که با اون بودم احساس زجر و عذاب پیدا می کنم .

فکر می کردم با یاد آوری خاطرات شیرینم با اون احساس آرامش به من دست بده ولی دیدم که بر عکس , چون با یاد آوری از دست دادن اون درد و رنجم بیشتر میشه .نمی دونم کدوم جهنم عذاب اور تره , این جهنمی که الان توشم و گرفتارشم یا جهنم قیامت . ولی یک مدت عقیده داشتم این جهنم هم دست کمی از اون نداره ...

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1382 ساعت 11:54 ق.ظ

mosalaman na khoda na oon mikhad jahanami bashe...taghseere khodemooneh. ma jahanamo khodemoon dorost mikonim...yek bar doosti behem goft ke fekr konam .azash porsidam dar morede chi ?dar morede karhaee ke kardam va albateh say konam sarzanesh nakonam...goft na aslan.dar morede inke alan kojaee va ayandat ra mikhahi chejoori pish bebari...nemidoonam vali aghideh daram harjoor dar morede zendegi fekr koni hamoon tori behet bargardandeh mishe...goodluck%%-%%-%%-

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد