مریم واقعا که نمی تونم هر سری که پیشم هستی نسبت بهت احساس ویژه ای پیدا نکنم . خودتم می دونی که یک سر و گردن از بقیه بالاتری . وقتی هستی من غرق در لذت می شم . با اون لباس سفید و سبزت . با اون قد بلندت و اون بدن ظریف و لطیفت . وقتی پیش منی مستم می کنی . می خوام از هوش برم . به نظرم پیدا نمی شه اونی که به پای تو برسه و بخواد با تو رقابت بکنه . من یکی که عاشقتم . هر سری که پا تو اطاقم می زاری اطاقم پر می شه از عطر تن تو . تا مدت ها از عطر تو من گیج می شم . فکر نمی کنم خدا تا به امروز گلی به این خوشبویی آفریده باشه . این قدر عطر آگین و معطر و مست کننده و زیبا . می گند رز نماد عشقه ولی من یکی اگه بخوام گلی به کسی بدم حتما اول از همه تو رو انتخاب می کنم .

نظرات 2 + ارسال نظر
٪٪- جمعه 24 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 01:34 ب.ظ

faghat khode Gole Maryam mitooneh nazar bedeh ;P ma meydoono khali mikonim:D...goodluck%%-

میراشکان چهارشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 06:35 ب.ظ

تیکه میندازی.یعنی چی میگن رز نماد عشقه؟
شیطونه میگه یه وبلاگ بسازم حالتو بگیرم
البته اینا شوخی بود
میدونی مریم خیلی گل خوبیه
راستی عاطفه هم خیلی مریم دوست داره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد