یواشکی رفتم در گوش خدا گفتم که هیچ کسی نفهمه . این قدر یواش گفتم که حتی خودم هم نشنیدم ولی اون شنید به خوبی هم شنید و جواب داد . با خودم گفتم که گفتن این همه حرف با اون نیاز به خلوت ویژه ای داره . زمانی که نه کسی با من کار داشته باشه نه من فکرم بخواد به جای دیگه ای مشغول بشه . برا همینم سر صبح رفتم دم در خونش . با اولین ضربه من به در دیدم که در رو به روم با آغوش گرمی باز کرد . کلی خوشحال شده بود که اومده بودم پیشش . باهاش که صحبت کردم گفت حالا هر آرزویی داری بگو منم دیدم که خیلی آرزو دارم که ازش بخوام ولی یادم اومد که باید یه سری آرزوی دیگه هم بکنم یعنی ازش بخوام که یه سری آرزوی دیگه هم بر آورده کنه برا همینم براش از 0 تا 16 گفتم . خدا گفت همینه گفتم نه . 19 و 20 هم رو بهش گفتم باز ازم پرسید همینه پس 17 و 18 کجاست بهش گفتم خدا باید اینا رو از خودش بپرسی من اونا رو بلد نیستم ولی می خوام که اون دو تا رو خیلی خیلی بر آوردشون بکنی . یه لبخندی بهم زد و گفت کمتر کسی تا به امروز آرزوهایی به این خوبی کرده . هر کی میاد میگه خدایا خونه ، پول ، ...

ولی بازم گفت که آرزوهای کوچیکی رو درخواست کرده چون هر کسی اگه بخواد و تلاش کنه می تونه به این خواسته ها برسه . به دست آوردن ایمان قوی نتیجه تلاش و خواست خود بنده هاست . نداشتن غرور و ریا رو انسان اگه بخواد با کمی کوشش می تونه بدست بیاره . مفید بودن برا دیگران نیز به خود شخص بستگی داره . برا پیدا کردن مسیر صحیح من بهشون راه رو نشون دادم  ولی بازم در زندگی کمکشون می کنم . راده قوی رو خود آدم ها به وجود می یارند . اگه ایمانت رو قوی کنی می تونی هم درست فکر کنی هم رو خودت کنترل بیشتری داشته باشی . بهش گفتم اون می خواد ادعا هم نداشته باشه . بهم جواب داد مومن هیچ ادعایی نداره چون همه چیز رو متعلق به خدا می دونه . دیم حق با اونه .  

بعد به خدا گفتم خدا یا منم یه سری در خواست ازت دارم ولی به نظرم این آرزو ها این قدر قشنگ و عالی یه که نمی تونم ازشون صرف نظر کنم برا همینم خدا یا ، خدای خوب و نازنینم ازت می خوام که این آرزو ها رو برا ی منم بر آورده بکنی . و بهش گفتم که بازم بهت سر می زنم اونم بهم گفت هر وقت که بیای در خونه من به روی تو بازه .

نظرات 1 + ارسال نظر
٪٪- چهارشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 03:18 ب.ظ

Khosh be haleh shoma ke roohetoon pake....man nemidoonam chi begam...saadatmand bashid

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد