ای ول . این خدا هم ما رو سر کار گذاشته . پریروز هوا آفتابی بود داشتم شر شر عرق می ریختم . یک پیراهن آستین کوتاه بیشتر تنم نبود ولی به نظرم همون هم زیاد به نظر می یومد . پریشب تا صبح داشت بارون و تگرگ می بارید . از صبح تا ظهر هم رگبار شدید .

سر ظهر هوا آفتابی بود ولی بازم بارون می یومد . جل الخالق .

دیگه عصر شده بود هوا هم خوب . تمیز و خنک . خلاصه که گفتیم ای ول .  ولی صبح دیدم که هنوز اولشه . داشتم با تی شرت می رفتم بیرون که دیدم ماااااااااااااااااااااااااااااااا . خدایا این فرشته های نعمتت زمان از دستشون در رفته یا اون بالا فوران نعمت کرده ؟ آخه شب عیدی 15 سانتی متر برفت دیگه چی چی بود . جاده هرات به علت ریزش بهمن مسدود شد . ماااااااا . تونل کندوان به علت خطر ریزش بهمن مسدود است .

بابا دمت گرم . گلی به جمال این فرشته هات . فکر کنم اون بالا یک سدی درست کرده بودند برف ها رو برا خودشون احتکار کنند که یک هو یک ویروس به سیستمشون حمله کرد و هر چی داشتند و این مدت احتکار کرده بودند رو ریختش پایین .

من که می گم کار زیر سر این هکر های شیطون باید باشه . باید یک فایر وال قوی تر نصب کنی خدا جون  p:
نظرات 1 + ارسال نظر
٪٪- سه‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 10:28 ب.ظ

nemidoonestam akhbar gooeeyeh vazeh havat enghadr ghaviyeh oonam az noe etelaate mavarao tabeeiee...be ghole baziya ...eyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy val....eydetoon jolo jolo mobarak %%-

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد