یک چند وقتی بود که این قدر کار داشتم وقت برای فکر کردن و نوشتن پیدا نمی کردم . اما الان چند دقیقه تنها شدم و می نویسم .

نمی دونم طبیعتم شاده یا اینکه زود غم ها رو فراموش می کنم چون همش سر حال هستم . پس ای ول به خودم .

امسال به خودم چند تا قول کوچولو دادم . کوچولوی گوچولوی کوچولو . قول دادم آدم ها رو بیشتر از قبل دوست داشته باشم . قول دادم کمتر با دیگران کل کل کنم . J . مخصوصا سر رشته ها شون . :p   .

قول دادم بیشتر از قبل راست بگم و کمتر از قبل دروغ بگم . حتی اگه مجبور باشم .

راستی کن که راستان رستند    راستان در جهان قوی دستند

قول دادم که روابطم رو متعادل بکنم . نوع بر خوردهام رو بهبود ببخشم  و بشم مثل آدمای عادی با برخوردهای روزمره و تکراری .

شاید عجیب و غریب باشه ولی از این که هر روز شاهد برخوردهای صمیمانه و عدوانه باشم خسته شدم .

چه اشکالی داره منم بشم مثل این همه آدم فراموش شدنی و تکراری . با برخوردهای خالی از احساس و عاطفه .

نظرات 5 + ارسال نظر
تنها یکشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 11:54 ب.ظ

fogholade ast

سپیده دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 12:44 ق.ظ http://dotchin.blogspot.com

چه زجری میکشد آنکس که انسان است واز احساس سرشار است .......

شقی دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 01:01 ق.ظ

اصلا حال نکردم.

٪٪- پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 05:24 ب.ظ

sepideh harfet yek joori bood....hmmmm.tozih bedeh...ba ejazeyeh agha hadi albateh;P

٪٪- پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 06:35 ب.ظ

be nazare man hich eshkali nadare .ama bara modate kami....be adam yek kam komak mikoneh ke ghadre bazi chizaro bedooneh...yek kam fasele dobare peyvastan...nemidoonam manzooramo fahmidi ya na....mesle hamishe movafagh bashi

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد