سنگ کلیه

سنگ کوچولوی کوچولوی من ، چند وقته که داره بازیم می ده . هی این ور و اون ورم می کنه . بالا و پایینم میکنه . بی انصاف خیلی زور داره . آخه یک سنگ 4 یا 5 میلی متری و این همه زور ؟

راستی ! می دونی من برای تک تکه سنگ هام اسم گذاشتم ؟

اسم اولی ساناز بود !! آخه خیلی ناز بود . کلی خوشگل بود .

اسم یکیشون خال خالی بود !! آخه طفلکی کلی سوراخ سوراخ شده بود . دلم براش سوخت .

اسم آخری هم چنگیز بود !!؟؟ چون کلی خون به پا کرد تا روزه مرگش .

فکر کنم اسم این یکی رو هم بزارم تیئاس . آخه داره جونم رو به آتیش می کشه . ( تیئاس معشوقه اسکندر بود که در حال مستی تخت جمشید رو با نزدیک کردن یک مشعل به پرده هاش به آتیش کشوند )

چنگیز سپاه قدرتمندی داشت . مجبور شدم از نیروهای خارجی برای شکست دادنش استفاده کنم . با یک نیرنگ سپاهش رو از هم پاشوندم . بین سپاهش تفرقه به وجود آوردم و تکه تکش کردم . اون وقت تونستم راحت تر از پسش بر بیام .

پس چی خیال کردی !! داداشت رو هنوز نشناختی ها !! من شیطون رو هم درس می دم J . سنگ شکن کردم خفن ... ولی خب اونم خوب ما رو به خاک و خون کشید ... L

حالا موندم با این تیئاس شیطون چی کار کنم ؟... ول کنه ما که نیست ... راه به راه می یاد میگه منم هستم ... منم بازی ... بابا یکی نیست بهش بگه دختر کوچولو بابا بزرگت رو راه ندادیم حالا تو اومدی این جا بگی باقالی به چند من ؟

رات رو بکش برو دیگه ... عجب گیری کردیما ... آااااااااخ L

خدا بگم چی کارت کنه دختر ... که با نیم وجب قدت این همه ورجه وورجه می کنی ... دٍ  برو دیگه ... بچه پر رووو .  

نظرات 8 + ارسال نظر
حمید رضا دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 06:57 ب.ظ http://hamid-game.blogsky.com

سلام
وبلاگ جالبی دارید . ادامه بده . راستی اگر نظر لطفی به ما هم بکنی با هم تبادل لوگو یا لینک کنیم

میلاد دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 06:58 ب.ظ http://milad-handsome.blogsky.com

قشنگ نوشتی
امیدوارم زودتر راحت بشی

شراره دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 07:10 ب.ظ http://sb7.persianblog.com

سلام...دلم سوخت ... میدونم خیلی درد داره دایی منم داشت ...وحشتناکه ..ایشالا خوب میشی ... از بس آب تهران نرمه میگن سختیش ۳۰۰ ؛))....خنده داره نه !!!

شراره دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 09:57 ب.ظ http://sb7.persianblog.com

سلام ... شما بسیار مهربونید و زیاده به این فسقل لطف دارید ؛)...تاناکیو ؛)...چشب فارسی هم مینویسم :)...بیسواتی دیگه زیاد حرف بلد نیستم بزنم شرمندومبه :)...ژاپنی والا چند تا زبانه یعنی یه قدیمی داره یه جدید و غیره خلاصه این جدیدش بله خیلی آسونه :)....نه یعنی ای بدک نیست :)..منم والا ژاپنیم خوب نیست :)...فسقلی بیش نیستم :)

شقی سه‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 03:21 ق.ظ

نترس.از پسش بر می یای.نمیمیری.

مجید چهارشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 02:00 ق.ظ http://www.13562717.persianblog.com

سلام از وبلاگه من هم دیدن کنید ضرر نداره

شراره چهارشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 02:36 ق.ظ http://sb7.persianblog.com

سلام بالاخره درست شد ..نمی دونم چه بلایی سرش امده بود این اسکای :)..کلی حالمو گرفت ...خوب دیگه بگو :) ... احوالات این فسقل ارادت دارد مثل همیشه و ممنون از لطف همیشگیت :)...دلت شاد و بهاری منتظر مطلب جدیدتم خیلی خیلی هستم :)

٪٪- پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 05:20 ب.ظ

roohiyat aliyeh....natoonesti harifeshoonam beshi begam asghar biyad komaket....:P

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد