به نام یکتا مهندس هستی

 

امروز هم شروع شد . امروز می خوام یک کم راجع به بلاگ هایی که می خونمشون حرف بزنم . اول از همه بلاگ خودمه . اصلا راه نداره که هر روز یک سری بهش نزنم . آخه دلم براش تنگ می شه . بعد هم فی الفور یک سری به بلاگ  نیروی کیهانی   دوست خوبم می زنم . بلاگ جالبی داره و توش همیشه مطالبه آموزنده و مفید هست . وقتی هم که از خودش می نویسه خیلی لذت می برم . مخصوصا از او ن نوشته های گنگش .

حیف که بهم اجازه نمی ده که بهش لینک بدم .  

ولی گل سر سبد بلاگ ها مطمئنا بلاگ زنگوله هست . نویسندش یکی از دوست های خوبم هست . دست به قلمش فوق العادست . مخصوصا با اون سبک نوشته هاش که شبیه دوران قدیمه . خیلی باحال می نویسه . تا حالا رو دستش کسی رو ندیدم . آدرس بلاگش رو هم تو لینک هام با همین عنوان می شه دید .

خب حالا نوبت بلاگ این فسقلی می رسه که بلاگش شبیه ژاپنی هاست . لینک دونیش هم که خیلی با مزه و قشنگه . به اون هم لینک دادم به اسم فسقل آباد . دیدن بلاگش خالی از لطف نیست . حتما یه سر برید و ببینیدش .

جدیدا یک بلاگره دیگه هم پیدا شده اسم بلاگش منگوله هست . بلاگ اونم قشنگه . نمی دونم چرا فکر می کنم که این بلاگم مال همون حامد ، دوست من ، صاحب بلاگ زنگولست  . آخه این حامد خرده شیشه زیاد داره .   :pبه اونم به زودی لینک می دم . مخصوصا که جنگ و دعوای بین این دو نفر خیلی خنده دار و با مزست .

یک بلاگه دیگه هم هست که بهش سر می زنم چون بلاگه زیبایی هست . با اسم سکوت . حتما باید خوندش و به آهنگش گوش داد .

بعد از اینا می رم سراغ بلاگ های اصلان ، کوچ ماه ، الهام و پسره خوب .

اینا هم بلاگ های جالبی هستند .

خب اینم از دنیای وبلاگی من . راستی به بلاگ جدیده خودم هم سر می زنم . آدرسش اینه www.fesghel-kocholo.persianblog.com   می خوام یک تحولی تو این بلاگ به وجود بیارم . به زودی شاهده یک انفجار توش خواهید بود . می گی نه نگاه کن !!! JJJJJJJJ

نظرات 6 + ارسال نظر
شراره دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 02:37 ب.ظ http://sb7.persianblog.com

سلام ...دوستای خوبی داری اون مطلب پیغمبرا رو هم نفهمیدم ... ۱۲۴۰۰۰ تا داریم همش رو که نمی شه حقظ کرد اما این اسمهایی که گفتیم همه معروف بودن...

٪٪- دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 06:51 ب.ظ

in linke bade fesgheli chiyeh ?noghte chineh?ya modeleshe?hmmmm tagheratam inke emmmm ahan nazare zibayeh shoma tagheer dade shodeh?..linkatam ke ezafeh shodeh degeh emm...ahan nazarat baram mohtarameh degeh hatman mosike matneto avaz klardi ama man speaker nadaram sharmandeh...felan haminaro fahmidam:D %%-%%-%%-%%-

سپیده چهارشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 01:45 ق.ظ http://dotchin.blogspot.com

بچه مثبت لااقل لینک دوستات رو میذاشتی ..............

شراره چهارشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 11:50 ق.ظ http://sb7.persianblog.com

سلام ؛)....من که اپم اوووووووووووو ؛)...

منگوله چهارشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 04:43 ب.ظ http://mangoole.persianblog.com

سلام ... به به! دوستاتو معرفی میکنی حالا... راستی چشمم روشننن! من همون حامدیییم؟ خدا به دوررر!! زبونتو گاز بگییییررر!! از این حامدی دو نسخه هست یکیش تو جهندمهه یکیشم تو راه جهندمه با اجازت که بزودی واصل میشه !! :))) راستی مرسییی از لینک خوشگللل من که گذاشتی گوشه جمالتتت ... منور فرمودم اینجا رووو!!! :)) ( بلانسبت البته) گوشتو بیار جول یه چی یواشکی بگم ... من بلت نیستم لینک بدم ... هرکی یادم بده یه جایزه نفیس داره پیشم! :)

!!! زنگوله جمعه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 11:13 ق.ظ http://zangooole.persianblog.com

دمت گرم هادی جون ... حالا من شیشه خورده دارم ؟؟؟ ... حالا اینها به کنار ... من منگوله ام ؟؟؟؟ ... نشنیدم ... من ؟؟؟؟ ... من کجا و منگوله کجا ؟؟؟ ... حالا ممکنه منگوله دلش بخواد جای منو بگیره ولی من هیچ وقت این آرزوهارو ندارم ... چه حرفا !!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد