برای او که خواستمش و نخواست خواستنم را و خواستنش را خواهانم تا وقتی که خواهانم تا وقتی که خواهم بود

برای گلم ;

چرا که به جز گل برایت نامی نمی شناسم که چون گل معطر , زیبا , دلربا , افسونگر

و بی وفایِ , بی وفایِ , بی وفا یی

آدمی به محبوبش چیز های زیادی می بخشد ، کلام ، آرامش ، لذت ، تو با ارزشترین همه را به من بخشیدی : فقدان .

 

عشق ترکیب سه کلمه نیست ، عشق یک کلمه نیست ، عشق یک دریا نیست عشق یک دنیا نیست ، عشق حتی یک کهکشان هم نیست .

عشق یک ذره است ، فقط یک ذره . ذره ای نور از یک دل عاشق ، دلی که مملو از ذرات عشق است .

پس قدر بدانیم این بزرگ عشق را در این دل کوچک .

و بدانیم که عشق ، فقط عشق است .

و فقط عاشق می داند که عشق چیست .


مدتیست در دلم غمی بنهفته

 

مدتیست که شدم کمی آشفته

 

آمدم ، مدتی بودم و خواهم رفت

 

آن چه می ماند ز من نیست جز یک یاد

 

این چنین است قصه خسرو و فرهاد

 

چون بیایی پس از آن خواهی رفت

 

پس چرا میجنگی با دل این فرهاد

نظرات 6 + ارسال نظر
سعید دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 07:57 ق.ظ

سلام هادی جون کم پیدائی از بس چشام سیاهی میرن از بیخوابی مطلب رو درست حسابی نخوندم فقط نوشتم که بگم مخلصییییییییییییییییییییم

بهار دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 01:32 ب.ظ http://baharserenity.persianblog.com

سلام .خیلی قشنگ نوشتی .کاش اون گلت قدر این احساساتتو می دونست...( گر بیاید بار دیگر جان به قربانش کنم...آنقدر گریم که از رفتن پشیمانش کنم...دختری از امت عیسی دلم را برده است...یا محمد یاریم کن تا مسلمانش کنم)

حمید دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 08:37 ب.ظ http://www.hn.blogsky.com

خیلی وبلاگ تووووووووووپی داری
باحاله

٪٪- سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 11:06 ق.ظ

salam...bahar jan gole az koja midooni ehsasatesho nemidooneh ghadresho....az ehsasate gol chi midooni?....movafagh bashi bahar joon:D

یاسین سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 08:24 ق.ظ

سلام. متن بسیار زیبایی بود. بسیار زیبا و تاثر انگیز...

............. دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 10:45 ب.ظ

............................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد