یک جایی تو قلب من ...

یک جایی تو قلب تو  ...

می شود پیداش کرد ...

فقط کافی هست که بگردیم ...

آخه گمش کردیم ...

بعضی هامون پیداش کردند ...

بعضی دیگه هم اصلا گمش نکردند که بخواند پیداش کنند ...

بعضی هم فکر می کنند دارندش ولی اشتباه فکر می کنند ...

درسته اون با ماست ولی ما هم باید با اون  باشیم ...

 

وجدان رو می گم ...

نظرات 3 + ارسال نظر
بهار یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1383 ساعت 05:18 ب.ظ http://baharserenity.persianblog.com

سلام هادی جان ؛ خوفی داداشم؟ من همیشه از خدا برای خودم آرامش خواستم ، آرامش خاطر داشتن یعنی همون وجدان آسوده داشتن و این در نهایت یعنی خوشبختی ... پس برای تو و خودم و همه عزیزانمون آرزوی خوشبختی می کنم ... واست آرزوی بهترین ها رو دارم ... فعلا...

علی زهره وند دوشنبه 21 دی‌ماه سال 1383 ساعت 09:49 ب.ظ

٪٪- شنبه 26 دی‌ماه سال 1383 ساعت 06:20 ب.ظ

vojdan?..hmmm

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد