بازگشت به خانه

باز آآآ باز آآآ هر آنچه هستی باز آآآ  گر کافر و گبر و بت پرستی باز آآآ

 

 

مجددا سلام . امممممم . راستش خواستم بگم که نتونستم از بلاگم دست بکشم و بی خیالش بشم . کلی هم کلنجار رفتم با خودم که بزارمش کنار ولی دیدم نشد که نشد . اممممم . راستش باید بگم شرمنده روی گلتونم ولی بازم از این به بعد لینکش واستون فرستاده می شه . دیگه اینکه دلم واسه همتون تنگ شده . یک چیزی رو بگم اونم اینه که زندگی همیشه به کامتون باشه . خدا به دادتون برسه . فعلا همین . بعد چون می خواستم که اومدنم با یک اهنگ همراه باشه این شعر رو هم واستون می نویسمش .

 

شاخه ای تکیده ، گل ارکیده ، با چشمهای خسته ، لب های بسته ، غم توی چشم هاش ، آروم نشسته ، شکوفه شادیش ، از هم گسسته .

آشنای درده ، خورشیدش سرده ، تو قلب سردش ، غم لونه کرده ، مهتاب عمرش رفت پشت پرده ، هر ماهه سالش ، پاییزه سرده .

 

دستای ظریفش ، تو دست مادر . پیکر نحیفش ، چون گل پرپر ، از محنت و درد ، آرو م نداره .

سایه سیاهی ، رو بخت شومش ، ارکیده تنهاست ، زیره حجومش ، طوفان درد پایون نداره .

 

دست من و تو ، می تونه با هم ، قصری بسازه ، با رنگ شبنم .

 شکوفه ای که ، غمگین و سرده،  گل ارکیدست نمییییییییره کم کم .

 

بیا نزاریم ، گل ارکیده ، گلی که چهرش ، پاک و سپیده . که توی پاییز ، شاخه ای بیده ، بهار ندیده ، بمییییییره کم کم .

 

دستای ظریفش ، تو دست مادر . پیکر نحیفش ، چون گل پرپر ، از محنت و درد ، آرو م نداره .

سایه سیاهی ، رو بخت شومش ، ارکیده تنهاست ، زیره حجومش ، طوفان درد پایون نداره .

 

نظرات 10 + ارسال نظر
هادی بیرقدار یکشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 11:59 ب.ظ http://satataeil.blogsky.com

کلی خوش اومدم . تا کور شود هر آنکه نتواند دید . ( زبون )

٪٪ـ دوشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 12:31 ق.ظ

MAN MIIIIIIIIIIIIIIIIDOOOONESTAM :d DIDI OOMADI, HALA BARA TANBIH BAYAD 6 TA BASE SHOKOLAT BEGIRI:d

بهاره دوشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 01:51 ق.ظ

سلام ... خوشحالم از اومدنت و برگشتنت ... واااااای امروز بهترین روز زندگی من بود ... وااااای تا حالا از دیدن هیچ کس به این اندازه ذوقمرگ نشده بودم ... از همه بیشتر گریه کردم ... واااای نمی دونی چقدر خوشگل بود این دایی من ... دوستش دارم ... کاش بودی الان ، نمی دونی که چه حسی دارم ، دارم بال در میارم ...

محمد-آریایی دوشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 05:48 ق.ظ http://www.aryaei.com

وصیت نامه داریوش شاهنشاه بزرگ ایران زمین رو میتونی تو وبلاگ من بخونی.... اصلا میدونستی کانال سوئز بدستور داریوش کبیر ساخته شده...؟

هادی دوشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 12:24 ب.ظ http://wetstreet.persianblog.com

سلام هادی جان....خوبی؟؟؟ خوشحالم میبینم که بازم بازم لینک رو برام فرستادی شعرت هم خوندم.بد نبود جای پیشرفت داری.....هادی جان به روزم......

علی زهره وند سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 03:58 ب.ظ

مبارکه ایشالا به سلامتی

هادی بیرقدار سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 11:20 ب.ظ

آخ جوووون

من کیستم؟ پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 08:06 ب.ظ

آقا منم نظر دارم وای.............
خیلی قشنگ بود بی زحمت وبلاگ منم درست کن
شناختیم ببین اون شب حرف زدیم واسم وبلاگ ساختی
منم ادد کن
مر۳۰

مر۳۰ که تولدمن را تبریک گفتین منم د پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 08:10 ب.ظ

ممنون

من یک چیزی بگم پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 08:12 ب.ظ

مر سی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد