خب اینم اون عکس هایی که قولش رو داده بودم . عکس های مسافرت اهواز .
در عکس اول بچه ها در حال انداختن علی اکبر به آب هستند و در عکس دوم جعبه برق قطار رو از جا کندند که خودشون برق داشته باشند .




نظرات 17 + ارسال نظر
%%- سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 10:16 ق.ظ

sahiih (sheytonak):P

saeed سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 03:04 ب.ظ

خیلی خیلی با حال ماحاله از این جور عکسا اگه داری با شرح و تفصیل آپلود کن تو سایت

ش سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 03:20 ب.ظ http://shahrzad1357.persianblog.com


تو را چه می رسد ای آفتاب پاک اندیش
تو را چه وسوسه از عشق باز می دارد
کدام فتنه بی رحم
عمیق ذهن تو را تیره می کند از وهم
شب آفتاب ندارد
و زندگانی من ، بی تو
چو جاودانه شبی
جاودانه تاریک است
تو در صبوری من
اشتیاق کشتن خویش
و انهدام وجود مرا نمی بینی
منم که طرح مودت به رنج بی پایان
و شط جاری اندوه بسته ام
اما
تو را چه وسوسه از عشق باز می دارد؟
تو را چه می رسد ای آفتاب پاک اندیش
ز من چگونه گریزی
تو و گریز از خویش ؟
به سوی عشق بیا
وارهان دل از تشویش
((حمید مصدق))

بهاره سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 05:09 ب.ظ

عجب !!!!!!!!! چنقذه آدم آشنا می بینم توی این عکسا ( یه جوره خاصی دارم نگاه می کنم ) .آخی دلم واسه این علی اکبر سوخت . بنده خدا . چه کارایی می کنید شماها !

حرف دلم سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 06:02 ب.ظ http://harfe-dele-ali.blogsky.com

بهاره جان نمیدونستی بدون.این داداشت رهبریه اینا رو به عهده داره(چشمک)

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 12:42 ق.ظ

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 12:42 ق.ظ

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 12:42 ق.ظ

* چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 12:44 ق.ظ

SALAM, migama in khalia ro man zadam pooze ooni ke khali mizado kam konam khial nakone faghat khodesh balade :P badesham azize man ma ham shahamatesh darim ham ghovvasho ham bonyasho :P

بهاره پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 02:14 ق.ظ

سلام . ای بابا ! این اکلیل ها روی این عکس های بلاگت چیکار می کنه هادی جان ؟

میراشکان پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 02:16 ق.ظ http://mirashkan.persianblog.com

هادی اون اکلیلای روی صورتت مال کی بود؟
طرف کی هست؟
تبریک

احمدرضا پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 03:04 ب.ظ

سلام.هادییییییییییییییییییییییییییی.این چیه رو صورتته؟

سپیده پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 10:12 ب.ظ http://www.arameshe-ghalbha.blogsky.com/

خیلی دوست خوبی هستی شاد باشی

مسافر شهر غم جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 01:09 ب.ظ

اکلیل؟
روی صورت هادی؟
کار کار دخترهاست

بهاره جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 03:43 ب.ظ

چشم و دل خواهرات روشن !!!

هادی جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 05:00 ب.ظ http://satataeil

من وجود هرونه اکلیلی رو تکذیب می کنم کار کار اجانب و استکبار جهانیه

احمدرضا شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 11:19 ب.ظ

غلط کردی تو.هم خودت هم همه ما میدونیم اون چیه رو صورتت و کار کی هم میتونه باشه. *:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد