می دانی
واقعیت این است که من به زنجیره ی حقیقی زندگی تو تعلق ندارم.
من یک ذهنیتم، یک حضور نامرئی و سیال.
یک حجم بی وزن که هرگاه بخواهی هست و هروقت بخواهی، نیست.

گاه و بی گاه اما به عاریه مرا با حلقه ای وصل می کنی میان آدم هایی که صورت دارند، نام دارند، حقیقی اند و حقوقی اند.. آدم هایی که حق دارند در دنیای تو باشند با نام و مهر و امضا، با تمامی ِ خود، با همه ی آن چه هستند..
و من لابلای ِ تمام ِ آن نام ها هم چون گوژی ناخواسته به جای می مانم، وصله ای ناهمگون.

من از زنجیرهای روزمرگی تو پاره ام،
این را دیگر من و تو خوب می دانیم.

من گسسته ام،
از تمام زنجیرهای رابطه.
حقیقت را گریزی نیست،
دیر زمانیست که مطرود ِ بی نشان ِ این دیار ِ نفرین شده ام.

چون نهادی دل به مهر دیگران
ما امید از وصل تو بر داشتیم

گفت:« خود دادی به ما دل حافظا!
ما محصل بر کسی نگماشتیم!»

نظرات 1 + ارسال نظر
٪٪- پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 10:24 ب.ظ

salam dadash. mikhonamesh badan

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد