اغلب هنگام نوشتن حضورش را حس می کنی؛ بالای سرت ایستاده و به دست هایت نگاه می کند! چیزی به درونت چنگ می اندازد و فکرمی کنی در یک تاریکی محض نشسته ای! اما می نویسی و می بینی که ممکن است: ممکن است که بنویسی! بعد انگار که آب سردی روی تن ات ریخته باشند، ادامه می دهی! به خط آخر که می رسی؛ مثل چتربازی می مانی که به زمین رسیده باشد. دست آخر می فهمی که این حضور سهمگین دیگری یا جستجویی برای یافتن او بوده است که تو را به نوشتن کشانده است!

نظرات 8 + ارسال نظر
مهدی جمعه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 12:18 ق.ظ

٪٪- جمعه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 11:52 ق.ظ

maaaaaaaaaaaaaaa. hadi tazegiya khafan inevisiya

حرف دلم جمعه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 09:24 ب.ظ

سلام.هادی تو چته؟

بهاره جمعه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 11:45 ب.ظ

حسم میگه که خیلی چیزا ، بدجور رفته جلو و باید از نو ساخته بشه ... شاید یه جوره دیگه باید نگاه کرد ولی حتما میشه درستش کرد ( چشم ها را باید شست ، جوره دیگری باید دید ... ) ، مگه نه داداش هادی من ؟ واست آرزوی بهترین ها رو دارم و دعا می کنم که همیشه دلت آروم باشه ... تو هم واسه من دعا کن ...

احسان شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 10:13 ق.ظ http://ino-jedi-begir.blogsky.com

سلام
هادی جان خوبی
میگم شاید این مطلب ربطی به این پست آخری نداشته باشه
ولی میگم این ترجمه کتاب شازده کوچولو که مینویسی زیاد قوی نسیت و نمیتونه مطلب و منظور داستان رو برسونه
من اولین بار تو وب لاگ تو با شازده کوچولو آشنا شدم
ولی از شانس خوبم دیروز کالج نسخه انگیلیسیش رو به دانشجو هاش داد تفسیر کتاب رو هم داشتیم
خیلی کتاب بزرگی هست اصل قصه کتاب که خیلی مخفی هست ۱ چیزی مثل عرفان حافظ تو شعر هاش
تا حالا اینقدر از خوندن ۱ کتاب ذوق زده نشده بودم
اصلا باورم نمیشد که بشه مفاهیم عمیق اخلاقی رو به شکل داستان نوشت

احسان شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 10:15 ق.ظ http://ino-jedi-begir.blogsky.com

راستی به خاطر بی معرفتی دوستات ناراحت نشو
من وایسادن های تو رو دیدم
همه که مثل تو با معرفت نیستن

هادی شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 07:59 ب.ظ

آره احسان جان خیلی مطلبش سنگین و جالب و عرفانیه

فری ناز چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 01:46 ق.ظ http://4iran.blogfa.com

اما زندگی ادامه خواهد داشت. با خاطرات خوشش زندگی را زیباتر میبینم و زندگی برایم معانی زیبایی میدهد. که اگر هرگز نمیدیدمش به این معانی نمیرسیدم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد