بدون شرح

 

 

 

 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
احمدرضا یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 01:32 ق.ظ

سلا گلم.سلام جیگر.میدونم چی میگی و میدونمم هرچی بگم فایده نداره.پس خودت بگو چی بگم تا همونو لغت به لغت واست تکرار کنم.ولی یه چیزی......من و تو همین احمق هایی که هستیم میمونیم.درس بگیر نیستیم.یه تصمیمی گرفتی و با من مطرح کردی......حتما انجامش بده.حتما.

فری ناز سه‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 02:02 ق.ظ http://4iran.blogfa.com

خیلی وقت بود نیومده بودم. اما خوشبختانه فقط یک مطلب جدید نوشتی. خب. نمیدونم. جریان رو که نمیدونم ولی موافقم که دوست آدم باید با آدم روراست باشه. حالا مطلب هرچی که میخواد باشه. دوستی یعنی این. حالا هم اگه میفهمه اشتباه کرده خب میشه باهاش ادامه داد ولی اگر نفهمه و هی بخواد دلیل واسه کارش بیاره. این نشون میده که در آینده هم باز همین کار رو انجام میده. موفق باشی

مرجان جمعه 7 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 02:56 ب.ظ

نوشته هات هم مثل خودت به دل میشینه
امیدوارم همیشه موفق و شاد باشی مثل الان
دلم می خواد یه باره دیگه باهات چت کنم البته اگه خودت بخوای
یادمان باشد اگر خاطرمان تنها ماند
طلب عشق ز هر بی سرو پایی نکنیم
بابته دوستت واقعا متاسفم وخیلی ناراحت شدم
غم آخرت باشه
خداحافظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد