سلام . به سراغ من اگر می آیی ... ( البته اگه می آیی )
نرم و آهسته بیایید ...
چون که دیگر ترک برداشته
چینی نازک تنهایی من .
نظرات 5 + ارسال نظر
حامد دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 08:25 ب.ظ

تقصیر اوون نامرداییکه با لگد میان سراغ آدم ؟؟؟
ضمنا من نمردم که میام جوشش میدم

٪٪- دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:41 ب.ظ

khob age bare mosbat dasht in harfet, yek zekram bekon ke eshteb bardasht nashe baba;)

بهاره سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 02:11 ق.ظ

این شعر کجاش آخه بار مثبت داره ٪٪ جون ؟! میگما داداش هادی من الان دارم آروم میگم در گوشت تا چینی نازک تنهاییت خدایی نکرده ترک بر نداره ( چشمک ) ... نبینم هیچ وقت که ناراحت باشی ... یاعلی .

سپیده سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 05:04 ب.ظ

سلام هادی جون خوبی عزیز
خوش باشی

دایره مهربون سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 06:14 ب.ظ

هادی جون ترک که چیزی نیست بابا.....برا بعضیا خورد هم شده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد