بازم من

به نام خدا

 

هییییییییییییییییی . من زندم .

سلام . چطوری ؟ خوبی ؟

من یکی که بد نیستم . یعنی خوبم . تو رو نمی دونم . خوب باش دیگه !

خب من 15 روز بنایی  داشتم تو خونمون نبودم تو نت . کامپیوتر رو بسته بندی کرده بودم . هیچ پی ام ای هم نداشتم . از الان گفته باشم .

حالا اومدم . هر کی هم چشم دیدنم رو نداره به درک اسفل السافلین . تا کور شود هر آنکه نتواند دید ( چشمک )

 

آهان راستی . آبجی تولدت مبارک هوارتا .

آهان بازم راستی . تولد تو هم مبارک هوارتا .

 

تولد خودم هم چندی پیش بود . تولدم مبارک شونصد تا .

 

امید وارم با یک سال بزرگتر شدنمون یک سال به بهشت نزدیک بشیم . وگرنه نزدیک شدن به جهنم تبریک نداره .

و اما این چند وقته 2 روز مسافرت رفتم تبریز . جای همگیتون خالی . حالش رو بردم .

اما الحق و الانصاف که ...

( جای خالی رو با هر چی خواستید می تونید پر کنید )

 

فردا امتحان دارم هیچی هم بلد نیستم . دوست داشتید دعا کنید . ولی فکر نکنم دیگه از دعاتون هم کاری بر بیاد .

آخه می گند به دعای گربه سیاه بارون نمی باره ( چشمک )

 

هیییییی . من نبودم کلی اینجا صفا کردید ها . آخه با بودن من که به کسی خوش نمی گذره .

 

راستی ... اممم ... (اصلا نمی گم تا چشمتون در بیاد )

 

فعلا خداحافظ .

نظرات 6 + ارسال نظر
شادی سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:29 ب.ظ http://royayenatamam.blogfa.com

سلام هادی جونم چه عجب ما شما رو دیدیم خوش باشی داداشی تا بعد :شادی راستی واست دعا میکنم حتما

حامد سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 04:42 ب.ظ http://fanijonoub.persianblog.com/

سلام
چطوری ... ؟!
ژولیوس چطوره ... ؟!!
بهش سلام برسون ( چشمک )

از اینکه دوباره مینویسی خوشحالم ...

یا علی مدد

بهاره سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 07:48 ب.ظ

سلام ... خوش اومدی .

دایره مهربون سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:58 ب.ظ

به سلامتی...

٪٪- چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 05:46 ق.ظ

bah bah salam dadash. che bashasho sshad. bah bah:P

امیر پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 02:42 ب.ظ http://yek-jaye-rahat.blogfa.com

سلاممممممم
ای ول !
خوب شارژی ها. خوشم اومد از نوشتنت.
منم یه مدت نیستم. تازه از اراک برگشتم یکشنبه هم دوباره اراک خواهم بود.
فعلا خدافظ استاد عزیزم. (بوس)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد