سلام .

هی می گما نبینید این چند روزه هی الکی می یام اینجا آپ می کنم و می رم .

اصلا حالشو می برم به کسی هم مربوط نیست . ( به جز تو و تو و تو و ... )

آهان . می گما . خوبی ؟ خوشی ؟ اگه هستی که خدا رو شکر.  نیستی هم چی کارت کنم ؟؟ می خواستی باشی .

 

اممممم . ممنونم.

 هی تو . آره تو . خودت رو می گم . خود خودت . با تو ام . جدیدا می پیچونی ها . حالا من هیچی نمی گم . در دیزی بازه حیای گربه کجا رفته . کمتر بپیچون منو . خب ؟ من که خودم می دونم می دونم . خودم می دونم . ( زبون – چشمک ) کی ؟؟ یا چی ؟؟ نداره . مهم اصل مطلب هست که آخه چرا ؟؟ بگو دیگه . اصلا درسته ؟؟ نه که درست نیست . اههه اصلا چه معنی داره ؟ این طوری کنی منم همین طوری می کنم ها . می گند کوه به کوه نمیرسه آدم به آدم ( تا دلت بخواد ) می رسه . ( شیطونک ) . خود دانی ... خجالت نداره که ... حرف دلته ... کمتر غریبی بکن . باشه ؟ ما که غریبه نبودیم ... ( لبخند )

 

هی بچه فضول . به تو چه که فضولی می کنی بفهمی با کی بودم . با اونی که بودم خودش فهمید .

 

راستی .با تو ام . با خودت . با خود خودت .  نبینم دیگه از دستم دلخور شی ها . هر وقتم دلخور شدی بیا مثل این دفعه به خودم بگو . الکی تو دلت نریز . تازه بقیه رو به آتیش من نسوزون . اگه من یک گناهی کردم که دیگران نبایند تاوانش رو بپردازند . زندگی رو همیشه واسه خودت آسون بگیر . تا راحت زندگی کنی .

 

آهان داشتم می گفتم که ... دارم می رم سفر . 3 تا پیشنهاد شده . اولیش شیراز هست 4 روز از 15 هم تا 18 هم . بعدیش اصفهان از 15 تا 18 هم . بعدیش مشهد شمال تهران از 16 تا 18 . نمی دونم چرا همه برنامه ها باید تو یک زمان بیافتند . خودم با آخریش موافقم . بستگی به نظر خانواده داره .

 

دیگه اینکه برای همتون آرزوی سلامتی و موفقیت دارم . برید خوش باشید . دیگه دعاتون کردم از شادی برید بترکید . ( زبون )

 

 

 

 

نظرات 10 + ارسال نظر
٪٪- جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:51 ب.ظ

ay baba inja shode bongahe tanblighati . hadi injaro saro samoon bede baba:D badesham bah bah agha shangoole che khoobe intoori moragheb bash gorge nakhoratet yek vaghti.
( badjensi)
badesham kiyeh ke hey toro mipichoone begoo hesabesho beream. khodam yek taneh mipichoonamesh:D:P tazasham bahle bahle adam be adam mirese.. manam movafegham.. :D digeh eterazi dari biya be man begoo amasho dorost mikonam barat.
movafagh bashi dadash. bye bye

یکی این حرف رو بزنه که خودش نپیچونه . تازشم هیچ گرگی نمی یاد لقمه گنده تر از دهانش رو بخوره . ( زبون )

شادی جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:40 ب.ظ http://royayenatamam.blogfa.com

سلام سروناز خوبی دوباره توپ بود حال کردم منم یه نظرایی داشتم که اگه پسر میشدم اجرا میکردم اما خدا خرو شناخت که بهش شاخ نداد(چشمک) تا بعد :شادی

شادی جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:51 ب.ظ http://royayenatamam.blogfa.com

هادی جونم سلام فکر کنم بلاگ اسکای مثل یاهو قاطی کرد پیامها اشتب شد امتحانت خوب شد؟ تنبل خان راستی کجا میخوای بری؟؟ مواظب خودت باش تا بعد:شادی

فکر کنم تو اشتباه کردی نه بلاگ اسکای . ( زبون )

بهاره جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:52 ب.ظ http://www.haminnazdiki.blogfa.com

خوش بگذره .....انگار خیلی خوشحالی سر کیفی ایشالا همیشه شاد باشی و خدا پشت و پنا هت

اونی که گریه می کنه یک درد داره اونی که می خنده هزار و یک درد

آینه شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 08:16 ق.ظ

این مدل جدیده کامنت گذاشتنه ؟؟؟‌ :)

[ بدون نام ] شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 10:24 ق.ظ

Migama mage khodet khahar madar nadari ke miay azin commentaye injoori !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@######################################$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$%%%%%%%%%%%%%%%%%%^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^&&&&&&&&&&&&&&&&&&&**************************((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))________________++++++++++++++++++++++++|||||||||||||||||||||||||||||| Mizari?

لا اقلش اینه که جراتش رو دارم اسمم رو می نویسم . من که می دونم کی هستی .ولی خب اسمت رو هم می نوشتی

دایره مهربون شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 05:09 ب.ظ

سلام هادی جون....اولا پیچوندن بد کاریه.....ثانیا هر جا هستی یا هرجا میری بهت خوش بگذره....در ضمن من دیروز از سفر اومدم دیگه الان حالم از سفر کردن بهم میخوره(البته فقط الان!)(چشمک)(زبون)(شیطونک)

حسین دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:50 ق.ظ

Salam, migama khodayee adam avvale in commente DAYEREYE MEHRABOON ro mikhoone ghiafeye icon sabzeye yahoo mishe, akhe yeki nist bege ... :D

دایره مهربون دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 08:23 ب.ظ

هو حسین.......

فریبا پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 08:16 ب.ظ

ببینم تو اگه با اونی هستی که خودش می دونه چرا وبلاگ درست کردی مثل اینکه یه چیزی به اسم ایمیل هست ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد