اقسام الدانشجو

اقسام الدانشجو

الدانشجو هو موجود الذلیل , الذی یسکن فی لانه اسمه خوابگاه.لا موجود فیه امکانات الاولیه و ابه یقطع مداوماً و هکذا ماء حار کمیاب فی شیر الآب . آلات البارد و الحار(گرمایش و سرمایش )یعمل فی شتاء و الصیف بالعکس .

و هو ( الدانشجو )یطعم طعاماً فقط اسمه طعام , شیء نرمتر من السنگ , الذی قادر علی ذهاب من الحلقوم الی الپایین و امله ( آرزویش ) فی الازدواج شدیداً و لیکن لا دست یافتنی و فقط فی الخیال بافتنی .

الغرض , الدانشجو ثلاث اقسام ;

اوله تنبل ; الذی فی خواب فی الخوابگاه دائم . دومه عاطل و هو مغرور بسیار و یحمل دائماً فی دسته کیف عجیب اسمه سامسونیت و معمولاً خالی من الکتاب و الدفتر و فی داخله شانه , حوله و زیر شلوار . اما القسم سوم من الدانشجو هو الباطل و مشخصاته چنین : هو لا یدرس (درس خواندن ) و لا یخواب (خوابیدن ) و بل یگوش موسیقیه دائم حتی فی الخواب و سر کاره دائماً با شعر و رمان . ابنائه من هذا القسم معمولاً یدود سیگاراً کسیراً . اولئک العاشقون و همیشه بی خیال یا فی الخواب الباطل .

علاوه علی الاینها , اقسام دیگر من الدانشجو موجود , مانند نوع الرپ ; الذی یافت می شود فی الدانشگاه الآزاد , نوع الدرس خوان الذی نادر مثل یاقوت و نوع دیگر هو الذی ملعبت فی بد السیاسیون و نوع الآخر من الدانشجو ; هو بی کار الذی یکتب و ینتشر نشریه مثل

با تشکر از باش تاب

نظرات 4 + ارسال نظر
بانمک یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:23 ب.ظ http://www.banamak.blogsky.com

هادی جان سلام
وبلاگت قشنگه مخصوصا آهنگی که روی اون گذاشتی
مطالبت هم قشنگ هستند
به من هم سر بزن

بهار...دخترکی همین نزدیکی دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 12:56 ق.ظ http://www.najvayegharibi.blogfa.com

این مطلب که فی مورد دانشجو آزاد نوشته بودی ....عصصصصصصصصبانیییییی ........چمونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بچه منفی !!!!!!!!!
خوب شد؟
آزاده دیگه همه چی آزاده ه ه ه ه
و دانشگاه نگو دیگه بگو ادامه دهنده متوسطه گاه........و دانشجو نگو دیگه بگوهمه چی جو غیر دانش

ازاده دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 10:36 ق.ظ

سلام هادی
خیلی توپ بود
کلی خندیدم
ممنون ن ن ن

تیناجون دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 02:14 ب.ظ

من که چیزی نمی فهمم...!!!!!!!!!!!(خنده)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد