سلام . نماز روزه هاتون قبول باشه .
متن عربی که تو قسمت قبلی نوشته بودم برگرفته از یک نشریه بود که ۴ سال پیش خونده بودم و من هم کلی خندیدم اون زمان .
بعدش هم امم ببخشید اسم من هادی هست نه اشکان . اگه برای اشکان کامنت گذاشتید برید بلاگ بقلی کامنت هاتون رو اونجا خالی کنید .


Friends are God's way of taking care of us.
 

دوستان، روش خدا برای محافظت از ما هستن.



A real friend
is one who walks in
when the rest
of the world walks out.


یک دوست واقعی اونی هستش که وقتی میاد

که تموم دنیا از پیشت رفتن.

نظرات 7 + ارسال نظر
دایره مهربون دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 05:20 ب.ظ

میبینم که حرفای قشنگی میزنی..اما از حرف تا عمل.....راستی عزیزم تو خودت چقد به این جمله آخر عمل کردی؟...حالا از اینا که بگذریم پایه استخر رفتن هستی؟

دایره مهربون دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 05:54 ب.ظ

راستی یادم رفت بپرسم...چرا جدیدا بعضیا تو و من رو با اشکان اشتباه میگیرن؟

خودم دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 06:30 ب.ظ

اممم . اگه دوست باشم یعنی دوست کسی باشم . بهش عمل می کنم . اگه دوستش باشم .

تیناجون دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 06:40 ب.ظ

سلام هادی جان .......من از این دوستا می خوام.........پیدا کردی آدرس منم بده

بهاره دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 10:11 ب.ظ

سلام . ( یک دوست واقعی اونی هستش که وقتی میاد

که تموم دنیا از پیشت رفتن.)
آره راست میگی خیلی وقتا شده که حسش کردم ... بعد تازشم مگه دل آبی رنگ بده ؟ من که رنگ آبی رو دوست دارم ، دل آبی یه دل آرومه ، به وسعت دریا (:

mirashkan دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 11:27 ب.ظ http://mirashkan.persianblog.com

وری گود هادی . . .
من همون بلاگ بقلیم d:

سیف الله چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 02:01 ق.ظ http://seyfollah.blogfa.com

سلام آقا هادی نماز روزه های شمام گبول حق اما من انگیلیسی بیلمیرم هر چی گفته بودی خودتی......
راستی دفعه اول که آپ کردم بسیار از نظرات شما بهره بردیم....الانم منتظزت هستم(چشمک)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد