سلام دوستم .
امشب چیزهایی بهم یاد دادی و گفتی که سعی میکنم تا آخر عمرم فراموشم نشه و بهشون عمل کنم .
الان ۱۰ برابر شاد شدم .
یک سری تغییر رو دارم شروع میکنم .
اممم .
پ. ن (( متاسفانه به هیچ دختری نمیتونم دونسته هام رو بگم . اگه پسرس علاقه به دونستنشون داشت . بهش خوام گفت . ))
ایییییییییییییییییییییننننننننننننه .

الان دارم اکوا گوش می دم . خودمونیم ها . چقدر جلفه . زبون . ولی خوشگله .
ام راستی چند وقته دارم روحیه رخوت زده رو جمعش می کنم از همه چیز . از انجمن گرفته تا خودم و همه چیزم . شارژ شدم خفن .
به قول حسین عزیزم . گوره بابای همشون . (( هر کی که اذیتم کرده و ناراحتم کرده ))
به درک اسفل السافلین . زندگی رو بچسب و حالش رو ببر . تحت هر شرایطی .
ای ول . عجیب دارم حالش رو می برم . الان ساعت چنده ؟؟؟ تقریبا یک صبح و من منتظرم .
راستی ... یک سری خبر آس دسته اول دارم که بعدا بهتون می دمش . فعلا برا گروه سنیتون مناسب نیست .
راستی . از امروز می خوام ... می خوام یک کمی خود خواه بشم . موجود دوست داشتنی بودن بسه .
امم . از امروز همه صحبت ها اینجا دفن می شه .

آهنگ غمگینم بسه . یک کمی اینجا باید روحیه بگیره .   

خب . این جمله رو الان اضافه میکنم . حسین جان ممنونم از بابت لطفت .
خدایا شکرت .
خودت درست کن همه چیز رو .
ممنونم . ممنونم . ممنونم. داشتم می ترکیدم . ولی الان شادم .

نظرات 18 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 02:59 ق.ظ

Salam, kheili khoobe, migama man amadeye TALKING hastam, har vaght paye boodi khabar bede !!! darzemn manama eshtebah nagiri :D :P

سعیده چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 11:03 ق.ظ http://ham3da.blogfa.com

سلام
آخی
عجب دل پری داری
ممنون می شم به منم سر بزنی
شاد باشی

سهیل چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 12:30 ب.ظ http://loveyou.blogsky.com

سلام داداشی . خوبی هادی جون ؟ جالب نوشته بودی . معذرت دیر اومدم . الانم که اومدم فقط آپدیت کردم . مواظب خودت باش گلم . دوست دارم ... سهیل ..

۵۹۴٪٪- چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 12:44 ب.ظ

ey val be doost joone khodam ke khobet kard.. dooste samimiye mane digeh:D:D:D:D

دایره مهربون چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 02:32 ب.ظ

سلام...خوبه خدا رو شکر...خودخواهی..؟ نمیدونم چی بگم..ولی فک کنم تو هر چیزی تعادل لازمه....

خودم چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 02:44 ب.ظ

آره ۵۹۴ عزیز . دوست جونت کارش درسته مثل خودت

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 12:29 ق.ظ

Salam, hadijoon nemidoonam chi begam, bazia ke mehraboonan inja ye chizayee minevisan ke adam delesh mikhad behsoorateshoon bezarateshoon kenar, yeki nist bege akhe bache in harfa chie mizani to akhe ?!! avval befahm manzoor chie badesh bia moteassef bash. man bekhatere gole rooye khodet hich chi behesh nagoftam, omidvaram khodet begi behesh.

دایره مهربون پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 06:47 ق.ظ

آقای.....منظور تو و هادی هر چی باشه درست اما فکر نمیکنی غریبه ها بد برداشت کنن؟..در ضمن قرار نیست هر کلمه ای که به زبون میارین خیلی زود منظور قلبی شما رو همه بفهمن که..!!

دایره مهربون پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 06:47 ق.ظ

خلاصه دوست عزیزم.....من اگه نظر میدم نیتم خیره....

فیناجون پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 11:21 ق.ظ http://tinajon.persianblog

سلام هادی جون....حالا نمی شه به منم بگی چیا فهمیدی که نمی شه به دخترا بگی؟ دوباره دارم می ترکم از .....(خنده)

تینا جون پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 11:22 ق.ظ

یه چیز دیگه از این دوستای خوبتم به ما معرفی کن ما هم دو تا چیز جدید ازشون یاد بگیریم......در ضمن خبر های دست اولت رو فقط می تونی به من بگی آخه من گروه سنیم تو همه موارد مجازه......(چشمک)

تینا جون پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 11:23 ق.ظ

در مورد نظری هم که به متنم دادی باید بگم که من عشقم قربانی آرامش روحم کردم .....ولی حالا می بینم که بهترین کار رو انجام دادم./

تینا جون پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 11:26 ق.ظ

در ضمن نظر علی هم درسته .......تو می دونی خودت منظورت چیه.ولی ما که تو جریان نیستیم میمونیم تو خماری....

مهدی پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:47 ب.ظ

شادی جمعه 29 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:32 ق.ظ http://royayenatamam.blogfa.com

هادی شاد هادی خوشحالل بیا حالا حالا ............. ایول حال کردم بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

بهاره جمعه 29 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:07 ب.ظ

سلام (:

مسعود شنبه 30 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 12:27 ق.ظ http://www.massoudx12.blogsky.com

سلام گلابی

منو از تصمیمت در مورد لینک دادن مطلع کن .

ممنونم ..

موفق باشی ...

مسعود از وب لاگ جادوهای ویندوز

خیلی وقته بهت لینک دادم

شادی شنبه 30 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 04:23 ب.ظ http://royayenatamam.blogfa.com

امممممممممم سلام خوبی داداشی؟؟؟ نیستی نه آف میذاری نه sms خوبه روحیت رفته بالا آهنگت باز نمیشه (زبون)
دلت خواست حال مارو هم بپرس به بقیه سلام برسون شبای احیا منو دعا کن خیلی نیاز دارم دعا کن خدا بهم یه عقل بده(چشمک) تا بعد بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس :شادی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد