بلاگ اسکای

سلام . خب این بار می خوام راجع به بلاگ اسکای بگم .

بالاخره بلاگ اسکای هم یک تکونی خورد و یک تغییراتی رو ایجاد کرد توی بلاگ هاش .

کیفیت رو بالاتر بردش و کلی امکانات بهش اضافه کرده .

من تا دیروز بلاگ فا رو به عنوان بهترین سرویس حال حاظر به دوستانم معرفی می کردم ولی الان می بینم بلاگ اسکای داره به عنوان یک رقیب پر قدرت برای بلاگ فا ظاهر می شه .

اممم . من زیاد درباره امکانات جدیدش توضیح نمیدم تا اینکه خودتون برید ببینید ...

فقط به ذکر ۲ یا ۳موردش سریع اشاره می کنم .

اول اینکه اگه کنار بلاگ من رو ببینید یک چیزی به عنوان شناسنامه کاربر گذاشته که وقتی روش کلیک کنید اطلاعات زیادی را راجع به صاحب بلاگ به شما ارائه می کنه .

دوم ایجاد یک خبر نامه در پایین وبلاگ که می تونید عضوش بشید .

سوم ایجاد وبلاگ های گروهی به طوری که هر کسی که وارد بلاگ می شه بفهمه هر متن مال کی هست و اینکه هر کسی چه قدر توانایی مدیریت داره در وبلاگ گروهی .

چهارم هم امکان جستجوی یک مطلب از بین بقیه مطالب با سرعت زیاد . ( پایین وبلاگ )

و کلی مورد دیگه .

حیف هست اگه نبینیدش . یک سری بزنید .

فعلا . بای

نظرات 2 + ارسال نظر
دایره مهربون یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 11:07 ب.ظ

سلام هادی جون..خیلی قشنگه عزیزم ولی آینده از آن بلاگفاییهاست(زبون)هر چی باشه پشتیبانش جمهوری اسلامیه...هنوز یه مشکلی هست و اون هم اینکه برا کامنت گذاشتن هر دفعه باید اسمم رو بنویسم..ولی در کل این شناسنامه صاحب بلاگ خیلی ردیف بید کلی حال در وکردم

بهار دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 12:06 ق.ظ

سلام بر مرد مریخی عزیز (: همه این حرفات درسته و قبول دارم ولی دلم نمیاد از بلاگم ( persianblog ) دست بکشم و بیام اینجاها (: همیشه شاد شاد شاد باشی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد