سلام به کلی دوست با معرفت و بی معرفت گل خودم .

الان فقط اومدم بگم که دوباره برگشتم . گلایه و شکایتی هم از کسی ندارم .

آخه بی معرفتی قسمتی از خون و شخصیت ما ایرانی ها شده .

این حقیقت است که از دل برود هر آنکه از دیده رود .

این حقیقت است که از دیده رود هر آنکه از دل برود .

اشکال نداره . به قول خودم : به درک اسفل السافلین .

تلفنم وصل شده . و دوباره می تونم بیام نت .

نظرات 8 + ارسال نظر
مجید شنبه 12 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 08:43 ب.ظ http://ehsasi.blogsky.com

سلام
بلاگ زیبایی داری
خوشحال میشم به من هم سر بزنی
موفق باشی

بهار یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 12:59 ق.ظ

سلام . حالت خوبه ؟ چه عجب اومدی نت و آپدیت کردی ! (:
همیشه خنده ات از ته دل و گریه ات از سر ذوق باشه انشاالله ...

۵۹۴ یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 02:37 ق.ظ

سشمشئ.. ئشد ئهناشسفشئ زاشدی ذشق ذثدثرهسشئ شئش هدتش دثئهظشقثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثث :( :((

علی زهره وند یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 09:39 ق.ظ http://dayerehjoon.blogfa.com

سلام هادی جون گل خودم...بابا چشمم روشن بالاخره آپدیت کردی..ایول

مترجم ۵۹۴ یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 10:52 ق.ظ

matne zir tarjomeye commente 594 mibashad, ba tashakor : Salam.. man mikhastam chand bar benevisam ama inja nemizareeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :( :((

تیناجون یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 03:19 ب.ظ

سلام هدی عزیزه من با اینکه دلت برای من نتنگیده بود باید بگم من دلم یه دنیا برات تنگ شده بودش........بی معرفت تویی که بعد از این همه وقت می یای اونجوری کامنت می زاری..........بد بد بد

تیناجون یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 03:20 ب.ظ

این جناب ۵۹۴ دارن وبلاگ گردی می کنن آخه من هر جا می رم کامنت بزارم ایشون هم هستن!!!!

شادی دوشنبه 14 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 12:20 ب.ظ http://royayenatamam.blogfa.com

ای جوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونمممممممممممممممممممم داداش هادی بالاخره آپ کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد