ستاره دو قلو یا ...

 

ستاره دو قلوی من چند وقتی هست که تو آسمون نمی درخشه .

یعنی که می درخشه ولی خودش دیگه احساس درخشیدن نمی کنه انگار .

دلم می خواد اون ستاره دو قلو رو از آسمون بچینم و بیارمش پایین .

همین کنار ها . جایی که این قدر دور نباشه .

 جایی که واسه دیدنش فقط کافیه یک نگاه به اطرافم بندازم تا اون رو ببینم و از دیدنش شاد شم .

گاهی حجم بین من و ستاره دو قلوم رو مایل ها فضا پر می کنه .

 گاهی هم این قدر حس می کنم بهش نزدیکم که کافیه دستم رو از پنجره دراز کنم و اون رو بگیرم .

من دلم می خواد همیشه بهش نگاه کنم و از دیدنش و نور افشانیش لذت ببرم .

اون ستاره دوقلو و خوشگل رو همه ندیدند . همه هم درکش نکردند که چه قدر زیباست .

من هم گوشه ای از وجودش رو دیدم و درک کردم و با دیدن همون تکه کوچولو واسه همیشه شادم .

ستاره ها معمولا عمر طولانی دارند . اما نمی دونم ستاره دو قلو هم عمرش طولانی هست یا نه ؟

امید وارم که عمرش طولانی باشه .

بعضی شب ها نمی بینمش . اون شب ها دلم کلی تنگ می شه واسش . فرقی هم نداره برام که

یک شب نبینمش یا صد شب . بازم دلم واسش تنگ می شه .

به نظرتون دل ستاره دو قلو هم واسه من تنگ میشه ؟؟  من که فکر می کنم می شه .

 

نظرات 13 + ارسال نظر
کیمیانت دوشنبه 26 دی‌ماه سال 1384 ساعت 12:50 ق.ظ http://kimiyanet.blogfa.com

دوست گرامی : با تشکر از وبلاگ خوبت .
اگر به کارت اینترنت احتیاج داشتی یک سری هم به ما بزن ! با یکبار امتحان ، همیشه کیمیانت را انتخاب میکنید.
لذت اتصال پرسرعت56K، ارزان، بدون اشغال ، با پشتیبانی 24 ساعته و امکان فعال سازی VPN را تجربه کنید. با سرویس VPN برای همیشه از شر فیلتر راحت شوید.

شادی پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1384 ساعت 01:50 ب.ظ http://royayenatamam.blogfa.com

سلام داداشی خوبی؟؟ نمیدونم اینارو خوب میبینی یا نه دارم این کامپوتر پسر عمه من قاطی داره واسه همین میگم
راستی نمیدونم ستاره دلش واست تنگ میشه یا دوست داره یا اما خوب میدونم یکی هست که خیلی دوست داره و هر شب واسه رسیدن به ارزوهاش دعا میکنه همیشه هم دلتنگت میشه ...(بوووووووووووووووووووووس)
حدسش با خودت دیگه فکر کن کیه(آیکن سوت)
تا بعد داداشم:شادی

احمدرضا جمعه 30 دی‌ماه سال 1384 ساعت 02:38 ب.ظ

نه تنها دل اون ستاره های درخشنده واست تنگ میشه٬ بلکه دل ستاره بی فروغ ما هم برات تنگ میشه.

میراشکان جمعه 30 دی‌ماه سال 1384 ساعت 11:08 ب.ظ http://mirashkan.persianblog.com

سلاممممممممممممممممم هادی جووووووووووون
آززززززززززززززززززززززززززززززززززاد شدم . . .
راستی سوالهای کاردانی به کارشناسی مثل اینکه لو رفته بود .
امتحانات کی تموم بیدن؟

خودم شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 04:53 ب.ظ

معلومه که می دونم کیه . ولی من دلم براش تنگ نمی شه ( چشمک زبون ) چون پیش خودمه . قسمتی از وجود خودمه

بهاره شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 08:14 ب.ظ

سلام داداش عزیز ، خوب بیدی ؟ انشاالله که خوب باشی ... دعا می کنم که داداش هادی من هم به آرزوهاش برسه و غمی توی دنیا نداشته باشه ... منو دعا کن ، یا حق

تیناجون سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 08:51 ق.ظ

سلام........خوبی ...........متنت خیلی قشنگ بود ......برو دعا کن ستارت هنوز به فکرت باشه چون من تا حالا از هیچ ستاره ای وفا ندیدم٬!!!!!!!!

تیناجون سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 08:51 ق.ظ

راستی مرسی از بابت کامنت هات....

میراشکان سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 10:39 ب.ظ

ستاره آی ستاره . . .
چشام اشکی نداره . . .
دیگه پیداش نمیشه . . .
نمیادش دوباره . . .

ye doost پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 12:19 ق.ظ

Hey nashin ghose nakhor, rafte ke rafte, age doostet dahst nemiraft oon ke rafte !!! hey nashin cheshm be rah, rafte ke rafte, age ashegh bood nemiraft oon ke rafte !!! bikhialesh mage chand sal to javooni ? bikhialesh mage chand sal to mimooni ? bikhialesh ina rasme roozegare, hamashoon kare khodast hekmati dare !!! yade harfaye ghashangesh midoonam mesle ye daghe, oon delet kheili gerefte, shode ghalbet pare pare !!! oon ke rafte, dige rafte, dige bargashtan nadare, dige dastbardar azizam boro sooye eshghe taze !!! hich kasi nemidoone tooye delet chimigzare, harfat andazeye koohe, porghoroori kheili sade !!! oon ke rafte, dige rafte, dige bargashtan nadare, age doostet dasht nemiraft hatta vaseye ye lahze !!!

تینا جون سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 08:11 ب.ظ

سلام.از کی تا حالا شغلت شده خریدن آت و آشغالای مردم...؟؟؟؟؟بلاگ بسته فروشی ندارم .چون بازش کردم به کوری چشم بعضی ها که فکر نکنن کم آوردم!

تینا جون سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 08:14 ب.ظ

تو چشام اشکی نمونده
تو دلم حرفی ندارم
دیگه وقت رفتنه
سفر دور و درازه

تیناجون سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 08:14 ب.ظ

رفتی اما میدونم که فراموشم نمی کنی..........
دوست دارم........
اندازه ی همه ی ستاره ها..........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد