دلم برات تنگ شده جونم

می خوام ببینمت ولی نمی تونم

نظرات 11 + ارسال نظر
شادی چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 03:31 ب.ظ http://royayenatamam.blogfa.com

سلام داداشی .... خوب که چه عرض کنم اما...
از چه دلتنگ شدی دلخوشی ها کم نیست ...
مثلا این خورشید ... کودک پس فردا ...
و شاید ...
تا بعد هادی جان...

بهار چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 10:18 ب.ظ

سلام داداش هادی. خوبی ؟ خوب باش ... کاشکی میشد خوب باشی . واست دعا می کنم . واسم دعا کن . یا حق

وجدان پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 01:03 ب.ظ

حالم بهم خورد

[ بدون نام ] یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 11:21 ب.ظ

سلام وجدانی که هیچ مشونی ازت نیست . لا اقل می یومد یمی گفتی از چی

هادی بیرقدار یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 11:21 ب.ظ

مشون = نشون . نویسندش هم خودم بودم

تینا جون دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 11:33 ق.ظ http://tinajon.persianblog

سلام ....چه طوری می بینم که بلاخره آپ کردی!!

تینا جون دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 11:34 ق.ظ

چون خیلی کلمات پر مغزی نوشته بودی بهتر دیدم در موردش هیچ نظری ندم !!!راستی وجدان دیگه کی بید؟

وجدان دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 10:01 ب.ظ

از این که یه پسر مثل تو انقده احساسی باشه . از این ایکون گریت که دیگه بالا آوردم.

خودم سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 12:55 ق.ظ

بازم جواب به وجدان : می گم چرا وجدان ؟؟؟ هییی وجدان از اینکه آیکون گریه رو یکی مثل من بزنه تو بالا می یاری ؟؟ خیلی جالبه . بسی جالبه . ببینم تو تا حالا واسه نبود کسی تو زندگیت گریه نکردی نه ؟؟ مثل یک عزیزی که از دست داده باشیش یا ...

وجدان چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 01:38 ق.ظ

من هم گریه می کنم . همونجا که تو گریه می کنی. ولی نه برای از دست دادن شخص بلکه به حال خودم .من به یاد ندارم برای نبود کسی تو زندگیم گریه کرده باشم.

[ بدون نام ] جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 09:22 ب.ظ

عجب‌! وجدان؟ همیشه میگفتی در مورد داشته ها حرف بزن!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد