وقایع نگار

الان تو دفتر ویند دوبی هستم . دارم کار های کنفرانس رو انجام می دم .

از صبح افتادیم دنبال کار cd  و تکثیر و چاپ و از این قبیل جنگولک بازی ها .

هنوز ناهار رو هم نیاوردند . بدجور گشنمه .

 

نظرات 6 + ارسال نظر
آدینه بوک چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:11 ب.ظ http://www.adinehbook.com

سلام. به فروشگاه اینترنتی کتاب و CD آدینه بوک با تحویل رایگان هم سر بزنید.

مهدی چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 09:01 ب.ظ

استفاده شخصی از اموال دولتی !!!! عجب !!!

ی دختر گل سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:58 ق.ظ

تو هم هی خالی ببند.انقدر خالی میبندی خدایی خسته نشدی؟

علی زهره وند سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 07:36 ب.ظ

سلام...خواستم بدونم این کامنت اولی مال کیه؟؟؟؟

علی زهره وند سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 07:37 ب.ظ

ببخشید...منظورم کامنت سومی بود!!!!!

خودم چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 10:53 ب.ظ

سلام یک دختر گل . من مشکلی ندارم که یکی بیاد بگه که تو هم هی خالی ببند . ( چشمک ) چون نیازی ندارم به این حرف ها . اما لا اقلش این بود که وقتی حرفی می زنم جرات دارم اسمم رو هم پای نظرم بنویسم . همین .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد