فعلا حال و حوصله فکر کردن و نوشتن ندارم بعد این همه وقت .

فقط می تونم بگم که آهاااای آدم بزرگا . برید از بزرگ شدنتون لذت ببرید . و به همه بگید که بزرگ شدید و بزنید تو سر اونایی که از نظرتون هنوز بچه موندند .

اما اونایی که بچه هستند هم خدایی دارند . ( خداشون هم از همه شما آدم بزرگا بزرگتره . حتی از خدای شما آدم بزرگا هم بزرگتره . )

برید وسعت دلتون رو زیاد کنید . و ببینید این ((بچه هایی)) که میگید واقعا ارزششون چقدره .

ولی تویی که فکر می کنی فقط بچه ها هستند که می تونند عشق بورزند

کاشکی می فهمیدی عشق ورزیدن بچه ها چقدر بی غل و غش هست .

 

راستی می دونی گناه چیه ؟؟؟ انصاف رو چطور ؟؟

همین .

نظرات 18 + ارسال نظر
۵۹۴ سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:17 ق.ظ

AVALLLLLLLLLL. hala yani man adam bozorgam ya adam kochik ;P take care bye bye

علی زهره وند سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:55 ب.ظ

سلام......من فک کنم از نظر خودم آدم کوچیکه باشم(چشمک)...شاد باشی و سر حال........به یادت هستم.

خودم چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:05 ق.ظ

سلام مروه . اینجا اگه کامنت میدی به اسم خودت بزار . مثل هر جای دیگه . تشخیص آدم کوچیک یا آدم بزرگ بودن با خود آدم هاست .

من خودمم پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:36 ب.ظ

من خودمو نمی دونم.ولی تو هنوز خیلی بچه ای

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:10 ب.ظ

Ooooooooooooof, che bezan bezane inja baba !!! :D

بهاره جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:07 ب.ظ

سلام . مثل همیشه فقط واست بهترین آرزوها و دعاهای قشنگ قشنگ رو از خدا می خوام ...

خودم یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:53 ق.ظ

سلام . من که از بچه بودن لذت می برم . تو حالا دوست داری بزرگ باشی مشکل خودته

۵۹۴ دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:22 ب.ظ

salam .na man naboodam. man hamoon avaliyaro dadam ;) movafagh bashi. aslan man intorii harf mizanam!!!!!!! movafagh bashi

md4ver سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:20 ق.ظ http://md4ever.persianblog.com

سلام .هادی جان . ممنونم . امیدوارم تو هم موفق و پیروز باشی . راستی من شاید یکی از اون آدمایی باشم که از زبونشون نوشتی ... آره منم هنوز بچه ام . بهر حال آرزوی روز های بسیار شادی رات می کنم .

فرانک چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 02:57 ب.ظ

سلام.من یکی از خواننده های چندین ماهه ی بلاگ شما هستم و تمام نوشته هاتونو از روز اول تا حالا خوندم.راستشو بخواین با اینکه چندین ساله دارین می نویسین ولی طرز نوشتن و قلمتون به دل نمی شینه و آدم رغبت نمی کنه حتی متنای کوتاهتونو تا ته بخونه.فکر می کنم شما تا یک چیزی توی ذهنتون میاد سریع میارینش روی کاغذ و بدون اینکه یک خورده بهش شاخ و برگ بدین ولش می کنین.یعنی وقتی من و دوستانم میشینیم نوشتهارو می خونیم میگیم با سابقه ی نوشتن چند سال بلاگ نویسیتون بازم خارج از معیار نویسندگیه.البته اصلا قصد توهین ندارم ولی اگر تا حدودی برای احساسات خواننده ارزش قائلین با جذابیت بیشتری بنویسین.نه اینکه بعد از هفته ها انتظار حرف هایی که به دل نمیشینروتکرار کنین.همیشه همه تعریف می کنن ولی منی که عضو انجمن نویسندگانم خواستم بگم اگر با تامل بیشتری بنوسین و بیشتر برای کارتون وقت بذارید من نویی بیشتر به خوندن نوشته هاتون رغبت نشون میدم.و سعی کنین از تکرار و مسائلی که نه سر داره نه ته هم کمتر بنویسین.البته حرفام تنها پیشنهادی بود از جانب بنده ی حقیر.چون یک نویسنده ی بلاگ خیلی خوب میتونه با احساسات افراد بازی کنه پس بیشتر بخونین تا زیباتر بنویسید.در پناه خدا موفق و مؤید باشید.

تیناجون سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 09:58 ق.ظ

سلام ....چه طورایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟بعد از قرنی دارم برات کامنت می زارم کی بهت گفته کوچیکه والا اون عکسی که من از تو دیدم فکر کنم بابای منم قورت بدی(خنده.چشمک)

تیناجون سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 10:01 ق.ظ

راستی اینو بگم تا یادم نرفته دوست داشتن به بزرگی و کوچیکی آدما نیستش شاید به این خاطر کوچیک و بزرگ می کنن که دوستی های کوچیکا به خاطر خیلی از مسایل کم دوام تره!!!!

*مسعود* جادوهای ویندوز جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:42 ق.ظ http://www.massoudx12.blogsky.com/

********************************
دوست خوبم سلام !

جادوهای ویندوز با یه خبر خوش و آپی متفاوت منتظرتونه.

مدتهاست با این اسم آشنایین .

شاید فرصت خوبی باشه تا دوستیای قدیممون و دوباره تجدید کنیم.

«بذر عطوفتی که دیروز با مهرت در دلم کاشتی جوانه ی محبتی است

که امروز مرا به تو میخواند.

تنهایی سهم دلهای از یاد رفته است ، مرا یاد کن ای یادت در یاد...! »

********************************

marveh دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:09 ق.ظ

merc :)

مجتبی شریفی پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:03 ق.ظ

بخورمت جیگر
خودتو با حال و حوصلت

behnam شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:46 ب.ظ http://behnam61.mihanblog.com

سلام
من دنبال یکی از دوستهای قدیمی خودم می گردم به اسم وحید توکلی؛ اسم ایشون رو تو بلاگ شما دیدم, لطفا با ایمیل حتما به من جواب بدین؛ اگر ایشون متولد تبریز باشند احتمالا همان دوست من هستن, لطفا حتما به من ایمیل بزنید. ممنونم

عاطفه وزهره یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:29 ب.ظ http://lonelystar.persianblog.com

سلام مهربون.وبلاگ قشنگی داری.ازمحبتت ممنونیم.بازهم به ما سر بزن.منتظرت می مانیم

دختر عمه و دختر عموی عزیزت شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 03:25 ق.ظ

سلام
خیلی برای ما این رفتار تو جالبه جدا چه حوصله ای داری ما که حوصله ی مردنم نداریم راستی تو عکسای قشنگتری هم داری چرا اینو گذاشتی بعدشم بی معرفت چرا نیومدی مشهد هادی الان ساعت نزدیک چهار صبح خیلی هر دومون حوصلمون سر رفته تو وقتی حوصلت سر میره چی کار می کنی یا واضح تر ترجیح میدی چی کار کنی ببخشید خیلی حرف زدم ولی جوابمو برام میل بزن دوست دارم بدونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد