گاهنامه

دلم برای بلاگم تنگ شده بود . گفتم بیام یک سری بهش بزنم . امروز پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت . صبح رفتم کاشان جلسه سازمان . کلی شلوغش کرده بودیم  فردا هم ان شا الله شکر آب با بچه های دانشگاه .

دلم هم برای چند تا ( دوست ) تنگ شده .  می گم ولی فکر نکنم اونها هم اینطور باشند .

چرا رفت ؟؟؟ بی دلیل !! ؟؟

نظرات 7 + ارسال نظر
someone پنج‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:01 ب.ظ http://yaveh-gooyan.blogsky.com

سلام
نمی دونم باید چی بنویسم .
موفق باشی دوست من

میراشکان یکشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 06:01 ب.ظ

عزیزم بلاگت هم دلش برات تنگ شده بود.
همینطور اون چند تا.

میراشکان یکشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 06:09 ب.ظ http://mirashkan.persianblog.com

راستی اینو یکی واسم آفلاین گذاشته :
حکایت جالبیست
فراموش شدگان
فراموش کنندگان را
هیچ گاه
فراموش نمی کنند.

میراشکان یکشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 06:11 ب.ظ http://mirashkan.persianblog.com

راستی تیکه کلام جدید من :
چطوری؟ کجایی؟ ( با تکیه بر <ط> و <ج> و با سرعت پشت سر هم گفتنش - آکبند مال خودمه . )

مروه دوشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:41 ق.ظ

سلام .خوشحالم هنوز هم می نویسی. منم فارسی می نویسم دیگه. هووووووورااااا

م.م دوشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 02:26 ب.ظ

شد شماها یه جا برین شلوغ نکنین آخه!!!! بابا بذارین مردم زندگیشون رو بکنن!!!
:-)

[ بدون نام ] دوشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 05:51 ب.ظ

می دونی دل تنگی هم جز خصوصیات تمام نشدنی ادماست
سعی کردن برای دل تنگ نشدن بی فایدهست چون هیچ وقت نمیشه اونو انکار کرد .
همه ما یه جورایی دلتنگیم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد