دوست

من اینجا چی کار می کنم ؟ اونم این وقت شب !! ساعت 1:30 صبحه ...

می دونم که حالم خوب نیست ... مغزم تعطیله تعطیله ... همش و همش گذشته جلوی چشمم هست . نه حال و نه آینده ... هیچ کدومش این قدر که گذشته واسم ملموس هست برام ارزشی نداره .

دلم پره . پره پر . نه از آدمها ... دلم پره . 2 ، 3 نفر توی گذشته من وجود داشتند که الان نیستند . رفتند پی زندگیشون . من رو تنها گذاشتند و رفتند . اسمشون رو نمی یارم چون می دونم که دوست ندارند .

دلم گرفته . بدجوری هم گرفته . به خدا هنوزم برام عزیزند . هنوزم تک تک خاطراتشون برام زندست .

دلم واسه داشتن یک خبر ازشون یا یکباره دیگه شنیدن صداشون پر می کشه .

می گند گذشته ها گذشته ... ولی برای من هنوز هم این گذشته پر رنگه ...

می دونی چیه !؟ دلم می خواد یک دلیل خوب داشته باشم برای اینکه این خاطرات خوب رو برای همیشه تو حافظم و توی دلم نگه دارم . پس یک خواهشی دارم . فقط یکی .

هی شماهایی که دلم براتون یک ذره شده . فقط به یک سوالم جواب بدید . فقط یکی .

(( ....... دیگه حتی به من فکر می کنی ؟؟ ....... ))

نظرات 8 + ارسال نظر
یه دوست . . . سه‌شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:42 ب.ظ

نمیدونم من هم جزوشون باشم یا نه اما اگر باشم همین کامنت یعنی جواب سوالت مثبه !

خودم چهارشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:37 ق.ظ

مرسی یک دوست . کاشکی م ینوشتی اسمت رو . هر چند شاید بتونم حدس بزنم ولی اون موقع مطمئن تر می شدم

یه دوست دیگه جمعه 18 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:31 ب.ظ

سلام....بعد از مدتها اومدم اینجا.....تقریبا چندتا پست آخرتو خوندم..در ضمن اسمم رو ننوشتم تا تو خماری بمونی...فک نکنم جزء این ۲ یا ۳ نفر باشم..آخه سعادت میخواد...!!!!...در ضمن بدون که یادت بودم که اومدم اینجا

* شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:41 ق.ظ

گاهی آره ...

+ شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:19 ق.ظ

این یه دوسته دیگه این علیه ضایعس علی زهره ونده ضایع

یه دوست دیگه یکشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:23 ب.ظ

هووووووووووو ممد قاسمی ضایع خودتی.....(..)(..).....

luna favorite سه‌شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:28 ق.ظ

ona be zendegie khodeshon fekr mikonan inke be to fekr mikonan ya na alan komaki behet nemikone:) barashon arezoye movafaghiat kon az fekret azadeshon kon shayad bargardand soraghet:)

..... یکشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:59 ب.ظ

۵سلام منم اگه جزئشونم منم نظرم مثبته.۹ آدم دوستاشو فراموش نمیکنه . ۴حالا هر چی باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد