واسه بهترین بهترین دوست


دلم قده یک دنیا گرفته . آخه چی شده ؟ چرا یک هویی این طوری شدی ؟؟ حالا هی بیا داد بزن که داری گیر می دیا . ولی قده یک دنیا دلم گرفته . اینم سومین هفته که ازت خبری نیست دوست خوبم .

 

یک دوست واقعی اونی هستش که وقتی میاد

که تموم دنیا از پیشت رفتن.

 

دوستی واقعی مثل سلامتی هست

ارزش اون رو معمولا تا وقتی که از دستش بدیم نمی دونیم.

 

دوستان، روش خدا برای محافظت از ما هستن.


دوستی یعنی یک روح در دو بدن

 

من به تو تکیه می کنم و تو به من

و اونوقت همه چیزمون مرتبه.

  

پدرم همیشه بهم می گه موقع مردن ،

اگر پنج تا دوست واقعی داشته باشی ،

اونوقت هست که زندگی بزرگی داشتی 


یک دوست واقعی رو دو دستی بچسب.


نظرات 4 + ارسال نظر
م.م سه‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:22 ب.ظ

سلام. می بینم تو این مدت حسابی دست به کار نوشتن بودی!!!
خوش باشی

علی زهره وند سه‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:56 ب.ظ http://dayerehjoon.blogfa.com

سلام هادی جون...من پایما...پس کی همدیگرو ببینیم؟

میراشکان جمعه 15 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:43 ق.ظ

ها؟؟؟؟

مهدی شنبه 16 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:59 ب.ظ

-میبینم داری خوش میگذرونی!!!
-سوال بی جواب هم که نداری...
-دلتم که خیلی بزرگه...
-همیشه جواب میداد این دفعه هم اطمینان داری میده...
-از همه یاد بگیر...
-جای مرحوم خالی...
-...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد