وقتی کسی را دوست داریم نیازی نیست بدانیم در بیرون از ما چه می گذرد زیرا همه چیز در درون ما می گذرد.
نظرات 2 + ارسال نظر
علی زهره وند شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:56 ق.ظ

چطوری جیگر؟...یه برنامه بزار ببینیمت

فاطمه یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:24 ق.ظ

خب موفق شدم تمام ۵ سال وبلاگتو خوندم.
این تیکه ها شو دوست داشتم.:
یاد باد آن روز که تو را دیدم

و از آن پس هر روز محزونم

لکن غم عشقت را دوست می دارم

زیرا غم این کار فرح بخش دل غمزده مسکین من است
=================================
کوه به کوه نمی رسه ؟؟
شاید اولین کسی که گفت کوه به کوه نمیرسد نمیدانست که برای رسیدن باید کوه بود .

فکر کنم همین یک جمله برای بیان مقصودم کافی باشه .
====================
راستی هادی ،‌چرا ننوشتی که مثلا کدوم شعرا ماله خودت بودند؟
بعضی جاهاش خیلی خوب بودند(البته متن طولانی ها رو ازش پریدم یه کم(اه اینجا شکلک نداره ،‌چه شکلی دووم بیارم))
ولی اکثرا غمگین بود.

ولی اون تیکه درمورده دوستات خیلی توپ بودند.خوشمان امد.
(بابا بی شکلک خیلی سخته نظر دادن ها(البته خودت از من بدتری))

(یه چیز دیگه هم بگم، به اسم خودم نظر دادم که بعدا نیای هی بهم غر بزنی ، حوصله ات رو ندارم(شکلک دندانی))

در اخر موفق باشی
منم ببر به این گردشاتون،‌منم میخوامممممممممممممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد